וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרויזיו

דידי חנוך

25.6.2009 / 2:20

חברת Vizio האמריקאית מביאה את האינטרנט למסך ה-LCD הביתי. הטלויזיות והשלטים שלה משתלבים לגאדג'ט היום

חברת Vizio כמעט ואינה מוכרת מחוץ לארצות הברית. מדובר ביצרנית טלויזיות לא יקרות, שמשווקות ברשתות כגון Costco, והיא כיום בעלת נתח השוק הגדול ביותר בשוק הטלויזיות האמריקאי. המיצוב שלה כיצרנית לכולם הוא המה שהופך את ההכרזה שלה השבוע למרשימה כל כך.

החברה משיקה סדרת טלויזיות בשם Internet App, שכוללות קישוריות אלחוטית מהירה, פלטפורמה לוידג'טים אינטרנטיים ושלט רחוק שנפתח למקלדת QWERTY מלאה. התוכנית הוכרזה לראשונה בתערוכת CES בתחילת השנה, אבל ההיקף שלה ומה שנכלל בה מרשימים מאד.

למה תזדקקו למקלדת מלאה? אולי בשביל להשתמש בפייסבוק וטוויטר, שניים מהוידג'טים הבולטים בחבילה. אולי כדי להוסיף תגיות לתמונות שלכם בפליקר או לחפש ספרים באמזון או סרטים בשירות Netflix. כל אלה - ואחרים - כלולים בחבילה כבר עכשיו, ומפתחים יוכלו להוסיף יישומונים נוספים, בעיקר מכיוון שהפלטפורמה של ויזיו תומכת בפלטפורמת הוידג'טים הפתוחה של יאהו!.

אולי הדבר החשוב ביותר בטלויזיות האלה, שהדגמים שלהן יושקו בהדרגה החל מיולי ועד נובמבר, הוא המחיר. המאפיינים המקוונים לא מוסיפים למחיר המכשירים, שיעלו החל מ-1,199 דולרים לטלויזיית FullHD עם מסך 42 אינץ' ועד 2,999 למסך 55 אינץ'.

ייקח זמן עד שנראה גם אצלנו שירות דומה, שמאפשר הזמנת סרטים - במלאי גדול בהרבה ממה שיש בשירותים כמו Hot VOD - והזרמת מוזיקה לצד רשתות חברתיות ומאפייני אינטרנט נוספים. אבל כשזה יגיע - וזה יגיע - חברות הכבלים והלווין עשויות למצוא את עצמן בבעיה לא קטנה.

רוצים אינטרנט בטלויזיה?

ומה אתם אומרים? מחכים לעתיד הטלויזיוני המקוון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully