וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי אוזי בענן

אדריכל התוכנה הראשי של מיקרוסופט, הגיע לאירוע החדשנות של החברה ודיבר על חדשנות, מיתון ומה שביניהם

חברת מיקרוסופט ערכה היום (ראשון) בתל אביב אירוע בשם ThinkNext, בו השתתף אדריכל התוכנה הראשי של החברה - ריי אוזי. באירוע, בו הוצגו מספר סטארט-אפים מקומיים, נאם אוזי על חדשנות של מיקרוסופט. אוזי, שמבקר לראשונה בארץ, טוען כי זמן המשבר הוא הזדמנות נהדרת עבור יזמים. "במקרים רבים, חברות גדולות יקחו משאבי חדשנות וישתמשו בהם כדי לסגור את החודש במאזן חיובי", טען, אך בו בזמן יזמים - שעובדים על מוצריהם גם בזמני משבר - יוכלו להרוויח כשהמצב ישתפר והחברות יפנו לרכישות כדי להתקדם.

נושא נוסף בו נגע ריי אוזי הוא מחשוב ענן. לדבריו, יש כיום תהליכי חדשנות מדהימים בתחום המוצרים המתחברים לענן האינטרנטי. "לא ציפיתי למגוון הרחב של מוצרים שיגיעו למדפים בחודשים הקרובים" אמר אוזי כשהוא מתכוון למכשירים דוגמת נטבוקים וטלפונים סלולריים עם קישוריות רשת מובנית. גם על המסכים הביתיים, לדעתו, עוברים תהליכי חדשנות שמקרבים אותם לאינטרנט - כשבעתיד נראה שלושה מסכים (מחשב, סלולרי, טלוויזיה) באותו הענן, משתמשים באותן התוכנות עם מידע מסונכרן.

בשנה הקרובה יוציאו במיקרוסופט 9 מיליארד דולרים על מחקר ופיתוח, ובחברה מתכוונים למקד את התהליך, ולהשקיע בארבעה תחומים עיקריים: טכנולוגיות, תכונות חדשות, מוצרים ושווקים חדשים.

חדשנות במוקד

"חשיבה מחוץ לקופסה היא חלק מהעניין של היום" אמר משה ליכטמן - מנהל מרכז המחקר ופיתוח של מיקרוסופט בישראל וסגן נשיא מיקרוסופט העולמית לפני שריי אוזי עלה לבמה, והוסיף כי "Think.Next נולד מתוך הכרה שחסר לנו אירוע שנתי בו נוכל לחגוג בצורה מגניבה את החדשנות הזו". בהתאם למעמד, נערכה באירוע תחרות בחסות פלאפון, במהלכה התבקשו המבקרים לשלוח הודעות SMS (למספר של פלאפון) ולהצביע למיזם שמצא חן בעיניהם יותר מהשאר. למקום השלישי בתחרות הגיע Kodu - הכלי של מיקרוסופט שמאפשר לילדים לפתח משחקים, למקום השני LiveU, המציע טכנולוגיה להעברת שידורים באיכות גבוהה מהשטח לרשת האינטרנט, כשבפרס זכה המיזם SundaySky, שמוצרו מאפשר להפוך תוכן אינטרנטי לקטעי וידאו.

ליכטמן גם הציג שלושה מיזמים פרי פיתוחו של מכרז הפיתוח. הראשון שבהם הוא מנגנון שימוש במסנג'ר של מיקרוסופט דרך SMS, אשר הוכרז כבר בשבוע שעבר, כשהידיעה הפעם היא שהמוצר יגיע גם לישראל. המוצר השני מציג לכם המלצות תוכן על פי ניתוח האתרים בהם אתם מבקרים, ואילו המוצר השלישי - שפותח בשבוע על ידי בני נוער, הוא מסך מולטי-טאץ' שהורכב בלי ציוד מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully