וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופש בעבודה

דידי חנוך

5.7.2009 / 2:01

לא קיבלתם ימי חופשה? אין לכם כסף לנסוע? חם מדי לעבוד? לא נורא. אפשר לצאת לנופש גם במשרד, מבלי שאיש יידע

הקיץ, למקרה שלא שמתם לב, חם מאד. חם כל כך שאפילו טובי המזגנים מתקשים לעזור. ואתם, שיושבים לכם במשרד וחולמים על לונדון, יודעים שהשנה כבר לא תצאו לחופש בחו"ל. אבל זה לא אומר שלא תוכלו לנפוש כלל! אוה, לא. החופש נמצא במרחק הקלקה, חברים. כל מה שעליכם לעשות הוא לפעול לפי הנחיות המדריך שלנו ותוכלו לנוח בכיף.

אסטרטגיה

הגורם החשוב ביותר בחופש בעבודה הוא מיקום שולחן העבודה שלכם. מסך המחשב שלכם חייב לפנות לקיר, ואסור בתכלית האיסור שיפנה לדלת. רוב הבוסים מבינים את הצורך בפרטיות מחשבית, וגם אלה שלא מבינים יתקשו לעצור אתכם כשתאמרו שפשוט לא נוח לכם שכולם רואים על מה אתם עובדים ואת המיילים שלכם.

צעד אסטרטגי נוסף הוא יצירת מערכת יחסים טובה עם מחלקת IT של החברה. זה צעד נכון בכל מקרה, כפי שתגלו ביום בו יתקלקל לכם משהו במחשב, אבל זה חשוב ספציפית גם כאן. במקומות עבודה רבים מופעל פיקוח כלשהו על המחשב שלכם. מערכת יחסים טובה עם אנשי הסיסטם תעזור לכם לדעת מה בדיוק יודעים הבוסים על מה שקורה אצלכם.

הצעד האסטרטגי האחרון שעליכם לנקוט בו הוא תלונות - והרבה - על החום. הוא פוגע באפקטיביות שלכם, מקשה עליכם להתרכז. זאת לא העונה שלכם, וכו'. אחרי הכל, משהו צריך להסביר את הירידה בתפוקה שלכם.

הכל בדפדפן

בחברות רבות, הפיקוח הוא בסיסי מאד: בדיקה של התוכנות שרצות אצלכם. זה גם הפיקוח הלגיטימי ביותר, מכיוון שיש שיקולי אבטחה משמעותיים שחברות צריכות לקחת בחשבון. תוכנה אחת שיתקשו ברוב המקומות להתנגד לה היא הדפדפן. כיום משמש הדפדפן כשער לתחומים רבים מכדי שניתן יהיה לעצור אתכם באופן אפקטיבי להשתמש בו.

וודאו שיש לכם דפדפן עדכני - זאת דרישה שאנשי IT יכולים בדרך כלל לחיות איתה - ולמדו להכיר את "מצב הפרטיות" שלו. בכל הדפדפנים מהדור הנוכחי יש מצב פרטיות, שמאפשר לגלוש מבלי להותיר עקבות. השימוש במצב פרטיות קריטי אם אחרים משתמשים במחשב עם אותו שם המשתמש, אבל חשוב תמיד. כלל חשוב בנופש בעבודה הוא מה שמכונה באנגלית "Deniability", כלומר היכולת להכחיש.

חשוב מאד שיהיה לכם חלון פתוח עם משהו שקשור לעבודה. כך, בזמן בו ייקח לאדם חטטן להגיע להגיע לצד של המשרד ממנו ניתן לצפות בנעשה על הצג שלכם, תהיו עמוק ב"עבודה".

מרגע שאתם בדפדפן במצב פרטיות, הדרך לנופש פתוחה. אם יורשה לנחתום להעיד על העיסה של חבריו האופים, הרי שנמליץ לכם על ביקור בוואלה! כיף ובוואלה! yes. אינספור שעות של משחקים וטלויזיה בדפדפן. מעבר לכך, גוגל מפות מספק כיום את שרות Street View, שיאפשר לכם לטייל בדפדפן בערים שונות ברחבי העולם ולהעמיד פנים שאתם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully