וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדר אישי מאד

דידי חנוך

7.7.2009 / 2:54

יש כיום משדרי FM רבים שאמורים להביא את המוזיקה מנגן MP3 לרדיו, אבל EzCube מצטיין במימדים זעירים

במהלך השנים האחרונות ראינו נסיונות רבים לגשר על הפער בין נגני MP3 לרדיו של הרכב. יש מי שבוחרים בחיבור USB, אבל זה דורש מערכת שמע שתומכת בכך. יש חברות סלולר שמוסיפות משדר למכשירים שלהן, אבל זה עדיין פתרון נדיר יחסית ודורש נטישת הנגן הקיים. ויש בשוק לא מעט משדרי FM שמתחברים לנגן קיים ומשדרים. חלקם מותאמים לאייפוד ומשמשים גם כמטען, וחלקם מתחברים דרך חיבור האזניות ועובדים עם כל נגן.

ENA7000 EzCube של חברת EZNEX, שנסקר לאחרונה באתר CNET, הוא משדר מהסוג האחרון. אבל בניגוד למשדרים רבים, הוא זעיר. למעשה, הוא כל כך קטן שאם תחזיקו אותו בכיס לצד הנגן, סביר שלא תרגישו בו. המימדים שלו הם 2.8 סנטימטר על 2.8 סנטימטר, מה שאומר שסביר להניח שהוא קטן משמעותית מהנגן שלכם.

מעבר למימדיו הזעירים, ג'סמין פראנס ב-CNET מדווחת שהוא גם משדר באיכות טובה מהממוצע. כלומר, לא צריך לשלם מחיר בביצועים על המימדים הזעירים. אם יש לכם ברכב מערכת שתומכת כבר בחיבור USB, או אפילו משמיעה קבצי MP3 מדיסקים צרובים, אין לכם צורך אמיתי בנגן כזה. אבל למי שלא שדרג את המערכת, מדובר בפתרון לא רע בכלל. במיוחד כשמתחשבים בכך שמחירו של המשדר הוא 50 דולרים, כך שהוא מאפשר לשדרג את מגוון המוזיקה ברכב בהשקעה כספית צנועה יחסית.

רוצים לשדר?

ומה אתם אומרים? רואים את הערך במשדר זעיר שאפשר לקחת לכל מקום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully