וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבורים ותיקים, טריילרים חדשים

שלושה גיבורי עבר מגיעים השבוע למדור הטריילרים שלנו, ואליהם מצטרפים עוד 256 גיבורים צעירים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה! TECH ובכל שבוע אנחנו מאלצים אותם לטוס לחו"ל לפחות מיומיים. אפשר היה לחשוב שזה כיף, אבל האמת היא שהטרחה שבטיסות ובהמתנה האינסופית בשדות התעופה היא דבר מעצבן. הטריילרים שלא קופצים מהמטוס מעל לים מרוב הייאוש, זוכים להיכנס לוידאודרום

MAG

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: נובמבר 2009

ז'אנר: פעולה, המוני

הערות: מאז Planetside של סוני לא ראינו משחק פעולה המוני שאפתני כמו MAG, שיגיע בנובמבר הקרוב. המטרה כאן היא לתת ל-256 שחקנים להילחם על מפה אחת ענקית, כשהם מחולקים לצוותים של 8 אנשים - לכל אחד מטרות משלו. התקדמות בדרגות תפתח בפניכם יכולות פיקוד, קודם על צוות, אחר כך על מחלקה של מספר צוותים ובסופו של דבר- על הצבא כולו.

Tales of Monkey Island

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, ווי

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: קווסט

הערות: Tales of Monkey Island הוא ניסיון נוסף להחיות סדרת קווסטים ותיקה של LucasArts באמצעות הפיכתה למשחק אפיזודי של Telltale Games, זאת לאחר שאלה כבר החזירו לחיים את סם ומקס. רק שהפעם, הזיכיון בו הם מטפלים הרבה יותר עדכני (המשחק האחרון יצא בתחילת העשור הנוכחי ולא באמצע הקודם), והרבה יותר מוכר. אז כן, אי הקופים חוזר לחיים, בואו לראות איך זה נראה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Dante's Inferno

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, PSP

תאריך השקה: ינואר 2010

ז'אנר: פעולה

הערות: ידעתי שאני הולך לכתוב כמה משפטים על המשחק הזה, אז ערבבתי בירה עם וויסקי, בניסיון להבין קצת יותר את הרציונל שמאחורי הפיכת "הקומדיה האלוהית" - יצירה ספרותית מהמאה ה-14, למשחק פעולה. ובכן, זה לא ממש עבד, אני עדיין לא בדיוק מבין מה חשבו בחברת EA כשהחליטו לקשר בין המשחק לבין הפואמה. אבל היי, המשחק הזה נראה טוב - סוג של God of War, אבל בגהינום.

Wolfenstein

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי (חלונות ולינוקס)

תאריך השקה: 4 באוגוסט

ז'אנר: פעולה

הערות: לפני Half Life, לפני Quake ואפילו Doom, ראינו את היטלר בחליפה רובוטית ב-Wolfenstein 3D. מאז, ניסו ב-id להחיות את הסדרה עם Return To Castle Wolfenstein, אבל הדבר הכי טוב שיצא מהניסיון ההוא זה המשחק החינמי Enemy Territory. ועכשיו הם מנסים שוב - אמנם עם מנוע הגרפי הישן id tech 4, אבל גם עם עלילה חדשה ושיפורי משחקיות שאולי יחזירו את הסוכן ב.ג. בלזקוביץ' לקדמת הבמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully