וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיילים עם מטען צינור

צינור ההטענה לגאדג'טים יאפשר לכם להטעין ארבעה מכשירים עם מטען אחד קומפקטי, שנכנס בקלות לתיק

אחד החלקים המעצבנים ביותר של נסיעות לחו"ל, שמתעלה ברמת התסכול המעורבת בו אפילו מעל לישיבה במטוס ובדיקות בטחוניות בשדות התעופה, הוא אריזת המטענים לגאדג'טים שאתם לוקחים אתכם.

טלפון סלולרי (אחד לפחות), נגן מוזיקה, קונסולת משחק ניידת – כל אלה דורשים מטענים ייעודיים בדרך כלל, ואלה תופסים לא מעט מקום. וזה עוד במקרה הטוב, כי במקרה הגרוע תגלו ששכחתם אותם בבית. גאדג'ט היום שלנו הוא מוצר אחד שיוכל להטעין את כל אלה בקלות ובנוחות יחסית.

קוראים לו Charging Tube, והוא אכן נראה כמו צינור קטן. לצינור הזה, שמתחבר לשקע חשמל, 4 כניסות אליהן תוכלו לחבר כבלים מתאמים עבור הגאדג'טים שלכם. באריזה תקבלו מתאמים לאייפוד, מיני-USB, מיקרו-USB (שהופך לסטנדרט עבור טלפונים סלולריים רבים בקרוב), טלפונים של LG וטלפונים של סמסונג. אבל אם אלה לא מספיקים לכם, תוכלו לקנות מתאמים נוספים בחנות של יצרני הגאדג'ט הזה, וכאן המבחר גדול הרבה יותר. לקחת אתכם שקית עם Charging Tube ומתאמים לחו"ל קל הרבה יותר מנשיאת הרבה מטענים. מחירו של צינור ההטענה הוא 29.95$, וכל מתאם נוסף יעלה לכם 4.95$ - מחיר לא מאוד גבוה עבור הנוחות והחסכון במקום.

הלאה מטענים?

מוכנים להחליף את מטעני הגאדג'טים במטען צינור, או שהשם שלו מפחיד אתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully