וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ של נוקיה בישראל

יורוקום הציגה את קולקציית הטלפונים הסלולריים של נוקיה שיגיעו בקרוב לארץ, ובראשם N97

יורוקום, יבואנית נוקיה בישראל, הציגה היום את המכשירים שתשיק במהלך הקיץ. לדברי החברה, יהיו מפות ישראל ב-2010

יורוקום הציגה היום את קולקציית הקיץ של מכשירי סלולר מבית נוקיה, אשר יגיעו לישראל ביבוא המפעילות הסלולריות בזמן הקרוב. גולת הכותרת של הקולקציה הוא מכשיר ה-N97 – מכשיר הדגל החדש של נוקיה, שהושק לא מכבר ברחבי העולם.

"ב-2009 אתם עומדים לגלות את האינטרנט הסלולרי מחדש... כי מהיום כל השימוש באינטרנט הסלולרי עומד להשתנות" טוענים ביורוקום, זאת על רקע מצגת וידאו בה מסביר מנכ"ל החברה אילן גרינבוים כי ה-N97 הוא הדבר הגדול הבא בגלל היישומים האינטרנטיים שלו. לדברי גרינבוים, ישנה המכשיר את חיינו.

גרינבוים גם לא מפחד מהאייפון. לדבריו, יש לנוקיה את הפתרונות הכי טובים, המגוון הכי טוב והטלפונים הכי איכותיים לצרכן. כמו כן, צופה מנכ"ל יורוקום שהשוק יגדל בעקבות הכניסה של האייפון לשוק.

מה מגיע?

מתחילת השנה הושקו 13 מכשירי נוקיה בישראל, ובחודשים הקרובים יושקו עוד כ-8-10 טלפונים. בין המכשירים שיושקו: E75, E52, Xpress Music 5630, xpress music 5130, xpress music 5030, xpress music 5530, נוקיה 6720, נוקיה 2300 ונוקיה 2700 קלאסיק.

גם ה-N86 מגיע. מדובר במכשיר מולטימדיה עם מצלמה 8 מגהפיקסל. כמו כן, יושק בארץ Nokia 6700 Classic – המכשיר הראשון עם מערכת ההפעלה Series 40 הפשוטה שכולל מצלמה של 5 מגהפיקסל.

מעבר לכך, הציג אילן גרינבוים מחדש את חנות היישומים Ovi, שזמינה כבר עבור כל מכשירי נוקיה. בינתיים אין לחנות ממשק עברי ומערכת חיוב דרך המפעילים הסלולריים. כמו כן, לדבריו תופענה ב-2010 באפליקציית המפות של נוקיה גם מפות ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully