וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור חכם

דידי חנוך

13.7.2009 / 2:28

חיישנים שמדליקים אורות הם דבר ישן, אבל עד כה יכולתם למצוא אותם רק בבתי עשירים. גאדג'ט היום שלנו עשוי לשנות את זה

כולנו מכירים את קונספט הבית החכם, זה שיודע מתי אתם נכנסים לחדר ומדליק אור, לצד שכלולים רבים אחרים. כמובן, רובנו מכירים את הסיפור הזה ברמה התיאורטית בלבד. בתים חכמים הם עניין יקר, וכל רכיב ביצירתם נוטה להיות יקר גם הוא. זאת הסיבה ששמחנו כל כך להיתקל ב-Philips SpotOn.

פיליפס ספוטאון מזכיר שחברת הטכנולוגיה האירופאית הענקית בנתה את עצמה כיצרנית נורות, ועדיין שמחה לייצר כל מוצר אפשרי בתוכו ניתן לשים אותן. מדובר במוצר פשוט מאד: שלוש נורות LED וחיישן. כאשר החיישן מזהה תנועה, האור נדלק ל-20 שניות. אנחנו יכולים לחשוב על אינספור יישומים למוצר כזה.

לדוגמה, אפשר לשים אותו מעל מיטה של ילד, בגובה אליו יוכל להגיע הילד אם ינופף בידו. כך, אם הוא מתעורר בלילה, הוא יוכל להאיר קצת מבלי לחפש מתג באפלה. שימוש פרוזאי יותר הוא בארון גדול, בו קצת קשה לחטט בחושך. אפשר גם לשים את ספוטאון במסדרון, כדי שיציאה לשירותים בלילה לא תתלווה בחיפוש אחר מתג, שעשוי להיות ממוקם באופן לא אידיאלי.

אנחנו מאמינים שתוכלו לחשוב על שימושים נוספים בעצמכם. וזה היופי במכשיר הזה. הוא עולה רק 12 דולרים באמזון הבריטי, כך שניתן למצוא לו את השימושים המתאימים לכל אחד מבלי לשבור את הבנק.

מאירים בלילה?

ומה אתם אומרים? חושבים על שימוש כלשהו לאור שנדלק אוטומטית ונכבה במהרה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully