וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפחדים לשחק בחושך

14.7.2009 / 18:19

המהדורה המיוחדת של Modern Warfare 2 תגיע, גם לארץ, עם תוספת מרשימה: משקפי ראיית לילה. זאת ועוד במדור המשחקים

מהדורות מיוחדות של משחקים הן, לעיתים קרובות, הזדמנות מעולה עבור מפיצת המשחק להרוויח עוד קצת כסף בלי יותר מדי השקעה. פיצ'פקעס כמו דיסק פסקול או בובה קטנה שעולה לחברה כמה דולרים מעלים את מחיר המשחק ב-20-30$. אבל לפעמים, אנחנו זוכים לראות מהדורות מיוחדות שבאמת מצליחות להרשים.

אחת מאלה נחשפה היום, כשמנהל הקהילה בחברת Infinity Ward – מפתחת משחקי Call of Duty, חשף את מהדורת "פרסטיז'" של Modern Warfare 2, המשחק החדש בסדרה שצפוי להגיע לחנויות בסתיו. במהדורה תמצאו, בנוסף לדברים רגילים כמו קופסת מתכת וספרון עם איורים עליהם בוססה הגרפיקה, גם משקפת ראיית לילה. אמיתית. וכן, זה ממש מגניב.

מחיר החבילה החדשה טרם נחשף, אבל היא צפויה לעלות יותר מ-100 דולרים. באטארי ישראל, שמייבאת לארצנו את משחקי Activision, אומרים כי גם אלינו הערכה תגיע, אבל לא יכולים עדיין לחשוף את מחירה.

שוק הדחיה

ביושוק 2 נדחה למחצית הראשונה של 2010. הכותר, שהיה אמור להגיע אלינו בסתיו, הוא קורבן נוסף של המחלה הקיצית שתוקפת את תעשיית המשחקים מדי שנה: לאהספקנוחכועוד. המחלה הקשה, שמתאפיינת בדחיית מועדי השקה, מגיעה לאחר אחד משני תסמינים.

התסמין הראשון הוא אי עמידה בלוחות זמנים. כשהלו"ז נקבע לפני תחילת הפרוייקט, או אפילו באמצע, קל מאוד לפספס את המועד אם נתקלים בבעיה. לראיה, לפני מספר ימים הוכרז כי חברה נוספת – Arcane Studios, תשתתף בהפקת המשחק, זאת אחרי ששלוש חברות כבר עובדות על חלקיו השונים.

התסמין השני, שכנראה לא רלוונטי במקרה הזה, הוא כסף. כשחברת משחקים רואה כי היא תסיים שנה מסוימת עם רווח גבוה מאוד ואילו בשנה שאחריה צפויה לה נפילה, היא יכולה להתפתות ולהזיז את אחד הפרויקטים שלה לשנה החלשה. זה קרה, כנראה, עם סרט "הארי פוטר" האחרון, שהיה מוכן כבר בסוף השנה שעברה. האם זה מה שקורה גם עם 'ביושוק 2'? כנראה שלא, אבל ראינו לא מעט משחקים שכן הוזזו מהסיבה הזו.

UFC אומרים לא ל-EA

דיינה וויט לא ידוע בתור האיש הכי סבלני בעולם. בעל הזיכיון UFC – ליגת קרבות בסגנון מעורב, הכריז במהלך אירוע ה-UFC 100 כי הוא במלחמה עם חברת Electronic Arts, ממפיצות המשחקים הגדולות בעולם. הסיבה לכך היא, לטענתו של וויט, היא שכשפנה ל-EA לפני זמן מה, הוא נתקל ביחס מזלזל ובאמירות כמו "אתם לא ספורט אמיתי".

כיום מפתחת EA את המשחק MMA, שמקודם כאחד ממשחקי הספורט הגדולים שלה ל-2010, ווויט לא רוצה לראות במשחק הזה אף אחד מלוחמי הזיכיון שלו. לטענתו, כל אחד מאנשי UFC שיבחר להופיע ב-MMA, יושעה מהקרבות. השנה, אגב, השיקה אחת ממתחרותיה של EA משחק המבוסס על UFC, שזוכה להצלחה רבה בעולם.

כיוון ש-UFC הוא הזיכיון הפופולרי ביותר בעולם ה-MMA, הדבר מציב אל אלקטרוניק ארטס בבעיה. מעריצי UFC אמנם ישמחו לראות משחק מחשב עם כוכביהם, אבל יסתדרו גם בלעדיו, ואילו EA לא ממש תוכל להסתדר בלי UFC. בסופו של יום, הכסף הגדול ינצח ככל הנראה. הסכם שיתוף הפעולה ייחתם, ודיינה וויט ירוויח עוד כמה בוחטות של כסף. כי גם בקרבות אגו, תמיד יש מקום לפשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully