וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראוטר החברתי

15.7.2009 / 2:37

הנתב החדש של Fon מוסיף לשיתוף הרשת גם העלאה אוטומטית לרשתות חברתיות והורדת קבצים מהרשת. הוא גאדג'ט היום

Fon הספרדית עובדת כבר כמה שנים על יצירת אוטופיה אינטרנטית. החברה מוכרת נתב בזול, והרוכשים הופכים לספקי קישוריות אינטרנט לחברים אחרים שנמצאים בטווח שלהם. אם יש לכם ראוטר, תוכלו למכור את הגישה באמצעות החברה לכל גולש פוטנציאלי ולתת גישה בחינם לחברי הרשת. כל החברים זוכים לחיבור בחינם בכל נקודת חיבור אחרת של פון ברחבי העולם.

הנתב הקודם של החברה היה נתב טוב שנמכר במחיר זול מאד (5 דולרים, בעת הקמת החברה). הנתב החדש , Fonera 2.0, הוא נתב מרשים בהרבה שנמכר במחיר סביר. מעבר להיותו נתב מהיר שתומך בסטנדרט 802.11n, הוא כולל חיבור USB אותו הוא מנצל באופן די מרשים. אם תשתמשו בחיבור ה-USB כדי לחבר זיכרון פלאש או כונן חיצוני, תוכלו להוריד אליו באופן אוטומטי תכנים מביטורנט, ראפידשר ומגאפלוד ולהעלות ממנו תכנים אוטומטית לחשבונות שלכם בפליקר, יוטיוב, פיקאסה ופייסבוק. כך, תוכלו לחבר אליו את כרטיס הזיכרון מהמצלמה ולהעלות תמונות אוטומטית. בנוסף, אם יש לכם מודם סלולרי, תוכלו לחבר אותו לנתב ולשתף את חיבור האינטרנט הסלולרי עם כל המחשבים בבית.

מעבר לנוחות בהורדה וההעלאה האוטומטית, מדובר גם בפתרון לא רע לאנשים שרוצים לכבות את המחשב בלילה ועדיין להוריד או להעלות קבצים. מדובר בחסכון משמעותי בחשמל, מכיוון שהנתב צורך 4 וואט לעומת 100 הוואטים שצורך המחשב הממוצע בעת הורדה.

היכולות של הנתב אינן קשורות לסוציאליזם המקוון שפון מציעה, כי אם עומדות בפני עצמן. ומכיוון שהנתב עולה 50 יורו, הוא דיל לא רע בכלל בלי קשר אליהן.

רוצים לשתף, קבצים או קישוריות?

ומה אתם אומרים? משהו מההיבטים של Fonera 2.0 נראה לכם ראוי?

  • עוד באותו נושא:
  • fon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully