וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלם באשראי

דידי חנוך

16.7.2009 / 3:00

גאדג'ט היום שלנו הוא קורא כרטיסי אשראי שמתחבר למחשב בחיבור USB וחוסך מכם את הסכנה בהקלדת מספר הכרטיס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת מבעיות האבטחה החמורות ביותר ברשת כיום היא גניבת זהות דיגיטלית. ספציפית, גניבת מספר כרטיס אשראי. אם יש במחשב שלכם וירוס, סיכוי סביר שאחד הדברים שהוא מנסה לעשות הוא לאתר את מספר כרטיס האשראי שלכם. קניה ברשת עדיין בטוחה מאד סטטיסטית, אבל החשש קיים אצל רבים, וסקרים מראים שזאת הסיבה הבולטת ביותר לכך שגולשים מסוימים לא מבצעים רכישות מקוונות.

SmartWipe מציע פתרון לא רע למי שחושש אבל עדיין רוצה לבצע רכישות ברשת. מדובר בקורא כרטיסי אשראי, שעובד עם כל חברות האשראי המוכרות. כל עוד האתר ממנו אתם רוצים לרכוש נמצא במאגר של החברה - ויש אלפי אתרים ברשימה - כל מה שצריך לעשות הוא להעביר את הכרטיס במכשיר, והוא מעביר את המידע היישר לחנות. מספר הכרטיס עצמו לא מוצג על המסך, לא מוקלק ולא נשמר בשום מקום במחשב.

כרגע, מדובר במוצר די יקר, שלא מאד רלוונטי לשוק הישראלי. יש במאגר של החברה אתרים צפון אמריקאים, והסמארטוייפ עצמו עולה 100 דולרים. אבל מדובר במוצר שהושק השנה, ובהחלט ניתן להניח שהמחיר ירד. ואם המכשיר יזכה להצלחה, הרי שאפשר להניח גם שאתרים בשאר העולם יצטרפו למאגר.

לטעמנו, לא מדובר במוצר שמתאים לרוב הצרכנים. היינו מעדיפים לראות את הטכנולוגיה משולבת במחשבים עצמם, על מנת שלא להוסיף מוצר USB נוסף לשולחן העבודה. אבל בהחלט מדובר בפיתוח מועיל, וברעיון חיובי.

מרגישים בטוחים?

ומה אתם חושבים? הייתם שמחים להגנה נוספת כנגד גניבת מספר כרטיס האשראי שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully