וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל ז'אנר יש טריילר

מדע בדיוני, פנטזיה, קומיקס, היסטוריה אלטרנטיבית ושדה קרב ריאליסטי נפגשים במדור הטריילרים השבועי

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה! TECH. ובכל שבוע אנחנו מעבירים אותם ממקום ממוזג לרחוב החם, ובחזרה. אלה מהם שמצליחים לא לחטוף שפעת, נכנסים לוידאודרום.

Batman: Arkham Asylum

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 28 באוגוסט

ז'אנר: פעולה

הערות: תקופה לא קלה עוברת על האביר האפל בעולם הקומיקס, ואילו בעולם המשחקים אנחנו עדיין מחכים ל-Arkham Asylum שהיה אמור לצאת בתחילת הקיץ. המשחק, נכון עכשיו, צפוי להגיע רק בעוד כחודש, ועד אז נצטרך להסתפק בטריילר הזה.

Battlefield Heroes



מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: הפרק החדש בסדרת הפעולה Battlefield שונה באופן רדיקלי מקודמיו. קודם כל, הוא חינמי. שנית, משחקים בו דרך הדפדפן של המחשב. שלישית, הוא נראה הרבה פחות רציני מקודמיו. הטריילר החדש שלו מציג בפניכם את העולם המצועצע של המשחק והדמויות שמאכלסות אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Divinity 2



מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: תפקידים

הערות: מעט מאוד פרטים ידועים, נכון לעכשיו, על Divinity 2. כן, זהו ההמשך של Divine Divinity ו-Beyond Divinity, ולחימה בדרקונים היא חלק מהמשחק, אבל חוץ מזה אנחנו לא יודעים עליו כמעט כלום. וזה עוד כשהמשחק אמור לצאת בסוף השנה. אבל היי, לפחות קיבלנו השבוע עוד טריילר סינמטי מרשים ממנו.

Assassin's Creed: Bloodlines

מגיע לפלטפורמות: PSP

תאריך השקה: 10 בנובמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: Bloodlines אולי מושק במקביל ל-Assassin's Creed 2, אבל הגיבור שלו הוא אלטאיר, אותו פגשנו בפרק הראשון של הסיפור, ולא אזיו שיעמוד במרכז הפרק השני. לדברי המפתחים, המשחק הזה יקשר בין אירועי שני המשחקים "הגדולים" בסדרה, ואף יאפשר שיתוף תוכן עם גרסת PS3 של Assassin's Creed 2.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising



מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: סתיו 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: מעריצי המשחק הראשון בסדרת Flashpoint היגרו יחד עם מפתחי אותו המשחק לסדרת ArmA, זאת כשהמותג נשאר בידי המפיצה Codemasters. עכשיו היא מנסה לפתח משחק המשך ראוי, שאולי יחזיר את המעריצים, והטריילרים שאנחנו מקבלים מ-Dragon Rising מאפשרים אופטימיות זהירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully