וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטבוק של עולם הסלולר

דידי חנוך

19.7.2009 / 17:00

מודו משיקה השבוע את הסלולרי המודולרי שלה בסלקום במחיר זול ומקווה לכבוש את העולם

שנה וחצי לאחר שראינו לראשונה את מודו, הסלולרי הזעיר המתחבר למוצרים משלימים של דב מורן, מגיע המכשיר לשוק הישראלי, בדרך לעוד תשעה שווקים עד סוף השנה. המכשיר ישווק במיני סייט מיוחד של סלקום בהשקה רכה ללקוחות החברה בלבד החל מיום רביעי השבוע. השקה מלאה צפויה בסוף השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודו לבדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה עם וואלה! TECH אמר מייסד החברה דב מורן שמודו חצתה כעת את קו מאה המטר במרוץ. זה הישג לא רע, כשמדובר בספרינט, אבל מורן יודע שהחברה נמצאת כעת בתחילתו של מרתון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודו במעגן המוזיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המודו עבר קשיים לא מעטים בדרך להשקה. עיכובים ביציאת המוצר לשוק בשילוב עם המשבר הכלכלי הובילו לפיטורים מסיביים בחברה. אבל כעת עומדת החברה בפני המבחן האמיתי: איך יתקבל המכשיר על ידי לקוחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודו וכל הג'קטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מורן מייעד את המכשיר לשלושה קהלי יעד: צעירים, חובבי מכשירים פשוטים וגאדג'טיסטים בעבורם יהיה המודו מכשיר שני. המפתח לאסטרטגיה של מורן הוא המחיר. ההשוואה המתבקשת מעולם המחשבים היא לנטבוקים. כמותם, גם המודו הוא שילוב של מחיר נמוך, מימדים זעירים יחסית ויכולות מופחתות במובנים מסוימים. במקרה של מודו, היכולות המופחתות מתבטאות בכך שקשה מאד לחייג במכשיר אלא אם משתמשים במספר מספר הטלפונים או מיומן השיחות ובכך שלא מדובר במכשיר דור 3.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודו בפאוץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל לעומת החסרונות האלה עומד המחיר. המכשיר משווק ברשת סלקום במחיר של 500 ש"ח במזומן או 36 תשלומים של 14.90. אבל מכיוון שסלקום ומודו רואים בהשקה הנוכחית סוג של בטא, יוכלו רוכשים להשתתף בחמישה שאלונים חודשיים, שהשתתפות בכל אחד מהם תזכה בהחזר של 100 ש"ח בזמן אוויר. מעשית, מדובר במכשיר חינם למשתמשים שימלאו את השאלונים וידברו במעל 100 ש"ח במכשיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסגרת התמונה הדיגיטלית של מודו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לעלות הנמוכה, יש את הייחוד המוכר של המודו: הג'קטים והמייטים. ג'קטים הם כיסויים למודו שמוסיפים לו יכולות. במקרה הבסיסי ביותר - כמו בשלושת הג'קטים מהם יוכלו לבחור הרוכשים של המכשיר - מדובר בעיקר במקשי חיוג. אבל עד סוף השנה צפויים להגיע מוצרים משלימים נוספים כגון ג'קט ספורט שכולל נגן מוזיקה וסופר צעדים וגם רמקול אטרקטיבי שמשמש כמעגן למכשיר ואף מסגרת תמונות דיגיטלית שמשמשת גם היא כמעגן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודו בידי דב מורן. שווה? בקרוב נדע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים הקרובים נקבל יחידה של המודו לסקירה, ואז גם נוכל לספר לכם האם שווה לכם לרכוש את המכשיר ואת שלל הג'קטים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully