וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוטריקים 2: טוטאל לוס

המשחק שמבוסס על הסרט השני בסדרת רובוטריקים מהנה כמעט כמו צפיה במערבל מסתובב במשך חצי שעה

אני מאוד אוהב בלנדרים ומיקסרים. מחוץ לתחום הרכב, מדובר במוצרים בהם ההשלכות הווקליות של לחיצה על כפתור הנן הכי מובהקות. לחצתם על כפתור? תשמעו רעש ייחודי, שיתגבר ברגע בו תלחצו על כפתור מעליו רשום מספר יותר גבוה. חוץ מהאפקט הקולי, יש גם אפקט וויזואלי מגניב של סיבוב וערבול, מה שרק מוסיף להנאה.

אבל יש מגבלת זמן למגניבות. להסתכל על בלנדר פועל במשך 3 דקות זה מגניב, אבל אם תסתכלו עליו שעתיים ברצף, החדשנות תיעלם ומה שיישאר זו הסחרחורת והבחילה מכל התנועה הסיבובית הזו. 3 דקות הוא גם פרק הזמן המרבי שמומלץ לבזבז על 'רובוטריקים 2 - משחק הוידאו'. רק שכאן, עדיף שתבלו את הדקות האלה בתפריט המעוצב, בלי להיכנס בכלל למשחק.

הסיבה לכך היא ש'Transformers 2: Revenge of the Fallen' הוא משחק הכי דומה לבלנדר שפגשנו. הוא מבטיח לכם גישה לכוח רב וויזואליה מהממת בלחיצת כפתור, אבל אחרי שלוש דקות אתם מתחילים להבין שמה שהוא עושה זה להסתובב במעגלים משמימים תוך יצירת כאב ראש ובחילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואו, לשרוף אויבים זה מגניב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה פה?

עלילת המשחק עוקבת בצורה רופפת למדי אחרי זו של הסרט, אבל הדרך בה היא מועברת מסובכת ומסורבלת. סרטוני המעבר הבאמת-משעממים לא מאוד עוזרים לכם להבין מה קורה, אבל למפתחי המשחק לא ממש היה אכפת – הם היו צריכים לקשר בין שלב לשלב, ולא באמת חשבו שלמישהו יהיה אכפת מהדרך בה זה נעשה.

וזה לא שהשלבים עצמם יותר הגיוניים מבחינת מבנה. השלב הטיפוסי כולל משימות חדשניות כמו "תרביץ ל-20 רובוטים, אז יגיע עוד אחד ותרביץ גם לו". הגיוון היחיד שתקבלו הוא מרוץ מזדמן או משימה עם רובוטריק מעופף. זה פחות מגניב מאיך שזה נשמע.

תזוזי, גרוטאה

אולי היינו יכולים להקדיש פחות תשומת לב לעלילה אם האקשן – הדלק של סדרת הרובוטריקים – היה מרשים יותר. ועל פניו, הוא היה צריך להיות מגניב: יש כאן לא מעט רובוטים עם כלי נשק שונים, וכל אחד מהם יכול להפוך בלחיצת כפתור למכונית. אבל בפועל, זה פשוט לא עובד טוב.

קודם כל, המשחק אולי מתיימר להציג לכם שלבים גדולים בהם תוכלו להתפרע, שמפוזרים על פני הגלובוס, אבל אלו הן מפות משמימות, זהות במראה וריקות מאדם, בהן מסתובבים אויבים טיפשים. זה גם לא נראה טוב, וגם לא ממש מעניין אחרי שהרגתם עוד עשרה רובוטים בלי שום בעיה.

מילא זה, אבל ההרס עצמו צריך להיות כיף, לא? ובכן, ממש לא. אחת הבעיות הקשות ביותר של המשחק – אף קשה יותר מאווירת השעמום אותה הוא משרה, היא מערכת השליטה ברובוטים. כך, המפתחים הגאונים החליטו שתוכלו להישאר במצב של כלי רכב רק כל עוד אתם לוחצים על הכפתור המתאים, ואז יהיה לכם מאוד קשה לעצור או לפנות. התוצאה מרשימה באי-הנוחות שלה, ובאמת שלא מומלץ לכם לשנות צורה אלא אם אתם ממש חייבים.

גם כשאתם במצב הרובוטי, המצלמה נוטה להיתקע בזוויות הכי מוזרות, מה שיגרום לכם לעד להיתקע בקירות ולא להבין מאיפה יורים עליכם. ואם זה לא מספיק, גם מנגנון הנעילה והחלפת כלי הנשק לא יעילים בעליל. כתוצאה מכך, הקרבות מבלבלים, מסורבלים, לא כיפיים ובסופו של דבר רפטטיביים להחריד.

אם כל אלה לא מספיקים, גם מערכת השדרוגים של המשחק מסובכת יתר על המידה. יש בה יותר מדי קטגוריות, והשדרוגים אותם רובן מציעות נראים מינוריים מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופטימוס, כן. פריים? ממש לא./מערכת וואלה!, צילום מסך

עדיף להסתכל על מיקסרים

נקודת האור היחידה במשחק הזה היא שמדי פעם תזכו לעשרים דקות של נחת, כשתקבלו גישה לאחד ממספר הפרקים של סדרת האנימציה "רובוטריקים" משנות ה-80. וכן, זה די עצוב שהחלק הכי טוב במשחק הוא הפסקה ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully