וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודו לשיפוטכם

הוא מושק השבוע, ואנחנו נסקור אותו בקרוב. אבל בינתיים תורכם לשפוט. מודו הוא גאדג'ט היום, או גאדג'ט איום?

היום אנו חוטפים את מדור גאדג'ט היום לצורך סקר דעת קהל. זה אלמנט שתמיד קיים בו, כמובן, עם ההצבעה והתגובות. אבל מכיוון שמדובר במכשיר שנוי במחלוקת - וכמו רוב המוצרים בגאדג'ט היום, מכשיר שרובנו לא התנסינו בו כלל - הגיע הזמן לשיפוט מהיר: שלכם.

חדשנות מנצחת

למי שלא יודע או לא זוכר, מודו (Modu) הוא טלפון סלולרי שפותח בישראל על ידי חברה שהקים דב מורן, האדם שהפך את הדיסק און קי למוצר שיש לכל אחד ואחד מכם. הקונספט פשוט: מכשיר סלולרי קטנטן וזול, שמתחבר לג'קטים ומוצרים חיצוניים. כשהוא מתחבר למכשיר חיצוני, הוא מקבל את היכולות של אותו המכשיר - זה יכול להיות מסך גדול, רמקולים, מקלדת מלאה או כל דבר דומה - ונותן למכשיר יכולות קישוריות סלולרית. זה אומר שתוכלו, לדוגמה, לקבל ברכב שלכם טלפון סלולרי שמשולב עם המערכת - או ה-GPS - ללא צורך בהתקנה יקרה ובנוחות רבה יותר ממה שמספקת דיבורית בלוטות'. זה אומר גם שתוכלו לחבר אותו לנגן מוזיקה עם מד צעדים - זה ג'קט שקיים כבר ויושק בסוף השנה - ולרוץ איתו.

וזה אומר שאם אתם רוצים להיות זמינים סלולרית במקום כלשהו, אבל לא מתכננים להתקשר ולא רוצים להיסחב עם מכשיר, תוכלו לקחת את המודו עצמו - מכשיר זעיר במימדיו ועמיד להפליא. החדשנות של המודו מנצחת.

טרחה מיותרת

כשדוב מורן הציג את טלפון המודו שלו בשנה שעברה, לא הצלחתי להישאר אדיש, נהייתי סקפטי. הסלולרי הציוני השני (אחרי אלפא המזעזע של אמבלייז) הציג תפיסה חדשנית, אבל לא כל מה שחדשני יכול להיחשב לטוב. ועכשיו, כשאנחנו יודעים את המחיר ואת מבחר האביזרים הראשוני, אני יכול להגיד בלב שלם: אף אחד לא צריך את המודו.

החלק הבעייתי ביותר במוצר הזה הוא הטרחה. החלפת ג'אקטים, הכנסת הטלפון למייטים (שרובם גם ככה קיימים אצלכם בצורה כזו או אחרת), קניית אביזרים חדשים – כל אלה מוסיפים מספר שלבים לא מאוד רצויים לאינטרקציה ביניכם לבין הסלולרי שלכם.

ואז מגיעים למחיר. 500 שקל על משהו שטלפונים יותר זולים עושים יותר טוב. הבא נזכור שמדובר בטלפון דור 2.5, לא מאוד שימושי ללא האריזות החיצוניות, ואלה בינתיים הרבה פחות מרשימות מקטלוג 2009 של יצרניות הסלולר – לפחות אלה ששמן לא מתחיל במ' ונגמר ב'”וטורולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully