וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערך שירות חדש ל-orange בישראל

חברת הסלולר פרטנר פתחה מעבדה מרכזית לתיקון טלפונים, מוסיפה עשרות נקודות בהן ניתן למסור ולאסוף מכשירים

חברת פרטנר, לה שייך המותג הסלולרי orange בישראל, פירטה היום (שלישי) אודות את המערך החדש של תיקוני מכשירים, אותו היא מתחילה להפעיל ברחבי ישראל. עיקר המהלך מתרכז בהפעלת מעבדה ארצית של תיקוני מכשרים בפתח תקווה, והפיכת המסירה והאיסוף של המכשיר התקול לקלים יותר עבור הלקוח.

כיום, במקום למסור את המכשיר לתיקון במרכזי שירות, יוכל הלקוח להביאם לאחת מ-70 הנקודות של orange אשר פרוסות ברחבי הארץ – מספר שאמור לגדול ל-120 עד סוף אוגוסט. בתוך שני ימי עסקים מבטיחים בחברה להחזיר את המכשיר, כשניתן לבקש החזרה לנקודת איסוף אחרת מזו בה מסרתם את הטלפון. כמו כן, ניתן לבקש שהטלפון המתוקן יגיע עם שליח, אך זה יעלה 19.90 ללקוח עסקי ו-29.90 ללקוח פרטי. לימי התיקון, יוכל הלקוח לבקש טלפון חלופי, אליו יועתקו הזכרונות מהמכשיר המקולקל במקרה ויש אפשרות לעשות זאת. הסלולרים החלופיים הנם מכשירים פשוטים מדור 2.5, אך בעתיד יוכנסו גם מכשירי דור 3 לתוכנית הזו.

לדברי חיים בקר, סמנכ"ל התפעול בחברת פרטנר, עם השקת מכשירי הדור השלישי והרחבת קטלוג הטלפונים בהם תומכת החברה (194 דגמי ניידים נכון להיום), הפעלת מעבדות תיקונים אזוריות הפכה לקשה הרבה יותר, זאת כיוון שהטכנאים נדרשו להכיר את כל המכשירים וחלקי החילוף הרבים היו צריכים להיות זמינים במספר נקודות בו זמנית. המעבדה החדשה מחולקת למספר מדורים, בהם עובדים הטכנאים על מכשירים מחברה ספציפית, כך שגם רמת המקצועיות גבוהה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully