וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 7 עוברת לשלב היצור

דידי חנוך

23.7.2009 / 2:00

מיקרוסופט עוברת לשלב הבא לקראת ההשקה באוקטובר, ומאשרת את קיומה של "חבילה משפחתית" של מערכת ההפעלה

חלונות 7, מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט, עוברת לשלב הייצור. פירוש הדבר הוא ששלבי הפיתוח והבדיקות של מערכת ההפעלה הסתיימו. שלב ה-RTM (מוכן לייצור) הוא השלב הסופי לקראת ההשקה המסחרית.

עוד יומיים תתחיל מיקרוסופט את הגרסה הסופית של מערכת ההפעלה ליצרני החומרה הגדולים, על מנת שיתחילו להערך לקראת ההשקה. שותפים עצמאיים יוכלו להוריד אותה החל מה-6 באוגוסט. במהלך החודשים הקרובים תהיה מערכת ההפעלה זמינה לרכישה או להורדה באנגלית ללקוחות עסקיים גדולים, בהתאם לרשיון התוכנה שלהם עם מיקרוסופט. ב-1 לאוקטובר היא תהיה זמינה לרכישה ללקוחות עסקיים בשאר השפות - כולל עברית. מפתחים יוכלו להוריד אותה באנגלית ב-6 לאוגוסט ובשאר השפות ב-1 לאוקטובר.

לצד חלונות 7, גם מערכת ההפעלה הנוכחית של מיקרוסופט לשרתים, Windows Server 2008 R2, הגיעה לשלב הייצור.

מערכת ההפעלה תהיה זמינה בחנויות ובמחשבים חדשים ב-22 באוקטובר.

יש חבילה משפחתית. ויש כבר טורנטים

מידע נוסף שנחשף בהודעה בבלוג הרשמי הוא אישור לשמועות בנוגע לכך שמיקרוסופט תשווק "חבילה משפחתית" של חלונות 7 בגרסת Home Premium. החבילה תכלול 3 רשיונות למערכת ההפעלה, כך שניתן יהיה לרכוש חבילה אחת לבית הממוצע במקום לשלם על שלושה עותקים נפרדים.

באופן לא מפתיע, ניתן למצוא באתרי ההורדות כבר כעת קבצים שמתיימרים להיות העותק הסופי של חלונות 7. לא ידוע האם מדובר בדליפה, או בעותקים פיקטיביים. בעבר כבר הופצה גרסה של חלונות 7 באתרי ההורדות שכללה סוס טרויאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully