וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחר דפדפנים בחלונות 7

דידי חנוך

24.7.2009 / 23:59

מיקרוסופט נכנעת לדרישות האיחוד האירופי ומציעה לאפשר למתקיני מערכת ההפעלה לבחור בדפדפן שאינו אקספלורר

האיחוד האירופי מודיע היום (שישי) כי מיקרוסופט הציעה לכלול בהתקנת מערכת ההפעלה חלונות 7 מסך שבו יתבקשו משתמשים לבחור בדפדפן ברירת מחדל. ההצעה של מיקרוסופט היתה אחת האפשרויות שהאיחוד כלל במסמך התלונה שלו כנגד מיקרוסופט בינואר השנה

בנוסף, מציעה מיקרוסופט לתת ליצרניות את האפשרות לכלול במחשביהן כל דפדפן שירצו, כולל האפשרות לא לכלול את אינטרנט אקספלורר כלל. חלונות 7, כפי שדווח בעבר, היא מערכת ההפעלה הראשונה של מיקרוסופט מזה שנים שבה יש את האפשרות הטכנית להסיר את הדפדפן של חברת התוכנה.

לא ברור האם הגרסה של חלונות 7 שבה תינתן אפשרות הבחירה תחליף את מה שמכונה חלונות 7 E, הגרסה של מערכת ההפעלה שתגיע ללא דפדפן כלשהו. האיחוד טרם קיבל רשמית את הצעתה של מיקרוסופט, למרות שבהודעה נאמר שהם "מברכים על ההחלטה". בדיווח באתר ZDNetנמסר כי החברה מתקדמת כרגע לפי המצב הנוכחי בו חלונות 7 E היא הגרסה היחידה של מערכת ההפעלה שתשווק באירופה. אם יקבל האיחוד את ההצעה, תבוטל E7.

לא ידוע אילו דפדפנים יכללו כחלופות לאינטרנט אקספלורר, אך ניתן להניח שאחד מהם יהיה פיירפוקס, הדפדפן בעל הקוד הפתוח שתופס נתח שוק נכבד כיום. אין ספק שחברות כמו גוגל ואופרה ירצו שהדפדפנים שלהן ייכללו גם הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully