וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בקומיקס

כנס הקומיקס Comic Con הפך השבוע את מדור הטריילרים השבועי למקום מפגש עבור גיבורי על מפורסמים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה! TECH. ובכל שבוע אנחנו נותנים להם גזר. למה מה, אסור? בטח שמותר. ואחר כך אנחנו מכניסים אותם למדור הוידאודרום.

Splinter Cell: Conviction

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: אוקטובר 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: לאחר הופעה מעט מאכזבת בתמונות ששוחררו לפני שנה, נראה כי סם פישר חוזר לכושר. בטריילרים החדשים של Splinter Cell: Conviction הוא נראה קטלני מאי פעם. השאלה היא עד כמה היכולות הפיזיות שלו תפגענה בסגנון ההתגנבות שאפיין את המשחקים הקודמים, ואת התשובה לכך נקבל רק כשהמשחק ייצא.

Katamari Forever

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: ספטמבר 2009

ז'אנר: אמממ, פעולה? לא יודע, האמת

הערות: קשה מאוד להגדיר את משחקי Katamari, ולהסביר למה הם כל כך מגניבים. הרי כל מה שאתם עושים זה לגלגל כדור, ולהדביק אליו דברים שקטנים ממנו כדי להגדילו. זה לא נשמע כיף. ובכל זאת, מדובר באחת הסדרות החמודות ביותר שהושקו לקונסולות, ונראה כאילו Katamari Forever לא עומד לשנות את הנוסחה המנצחת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

Iron Man 2

מגיע לפלטפורמות: לא ידוע

תאריך השקה: אפריל 2010

ז'אנר: פעולה

הערות: האם Iron Man 2 יוכל לשבור את הקללה הרובצת על משחקים שמבוססים על סרטים? לא ברור – אחרי הכל, שורשיה של הקללה הזו עתיקים כמו תעשיית המשחקים עצמה. אבל מהטריילר הראשון נראה כאילו הוא בהחלט עומד לנסות.

Darksiders

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 1 בינואר 2010

ז'אנר: פעולה

הערות: באם תרצו זאת או לא, האפוקליפסה תגיע. טוב, אולי לא, אבל יצרני המשחקים אוהבים ארמגדון, ומשווקים אותו מדי שנה כמשהו מגניב. הפעם זהו אחד מפרשי האפוקליפסה שמתעצבן על כך שהוער מוקדם מדי, ויוצא להציל את העולם. וכן, זה נשמע מוזר, אבל הטריילר הסינמטי של המשחק נראה מרשים.

Watchmen: The End is Nigh

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: כשהמשחק של Watchmen הושק – בגרסה להורדה בלבד - במקביל לסרט, הוא זכה לביקורות פושרות למדי. אבל המהדורה החדשה שלו, שבניגוד לקודמה תגיע לחנויות, נראית יותר מבטיחה, זאת כי יש בה לא רק את המשחק אלא גם את הסרט עצמו בגרסת בלו-ריי, המתאימה לנגני פלייסטיישן 3.

Guitar Hero 5

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, פלייסטיישן 2

תאריך השקה: 1 בספטמבר

ז'אנר: מוזיקה

הערות: עוד שנה מתקרבת לסיומה, ואיתה מגיע החלק החדש בסדרת Guitar Hero. פלייליסט חדש ואפשרויות משחק חדשות הן סיבה למסיבה עבור חובבי הסדרה. לא, באמת, מסיבה, כי זו הדרך הטובה ביותר לחוות את המשחק. וב-GH5 יש יותר מנגנונים המותאמים למשחק עם חברים מבעבר.

Rabbids Go Home

מגיע לפלטפורמות: ווי

תאריך השקה: נובמבר

ז'אנר: משחקוני פעולה

הערות: הארנבים הפסיכיים של ריימן כבר מזמן גנבו את ההצגה מהגיבור הוותיק, ועכשיו הם סוף סוף זוכים למשחק משלהם. כחלק ממאמצי השיווק של הכותר החדש, נשלח אחד הארנבים לשחזר את הסצינה המפורסמת בה ניל ארמסטרונג עושה את צעדיו הראשונים על הירח.

Red Faction: Guerrilla


מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 13 באוגוסט

ז'אנר: פעולה

הערות: חבילת ההרחבה למשחק הטרוריסטי Red Faction: Guerrilla לא ממשיכה את עלילת המשחק עצמו – זה כנראה יקרה רק בכותר המשך. במקום זה, אנחנו מקבלים סיפור רקע שמתרחש 10 שנים לפני אירועי "גרילה", ומתמקד בחבורת הבדלנים המוזרים שגרים במדבר ונוסעים בכלי רכב ביזריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully