וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: ImgBurn

דידי חנוך

28.7.2009 / 11:20

תוכנת הצריבה הטובה בעולם זוכה לגרסה 2.5. אם אתם לא משתמשים בה, הגיע הזמן שתתחילו

כשראינו ש-ImgBurn הגיעה לגרסה 2.5, המחשבה הראשונה שלנו היתה "מעניין מתי כתבנו עליה במדור?" להפתעתנו, התשובה היתה "אף פעם". זה מפתיע, מכיוון שמדובר בתוכנה שאנחנו משתמשים בה דרך קבע, ומתקינים על כל מחשב שיש לו צורב. (לפעמים, אנחנו מתקינים אותה על גם מחשבים ללא צורב. לא ברור למה. -ד.ו.)

ImgBurn היא תוכנה שהחלה את דרכה - כפי שניתן להבין מהשם - כתוכנה שצורבת קובצי Image כגון ISO. הממשק שלה היה בסיסי, ואף נכתבו תוכנות שהשתמשו בפונקציות הצריבה שלה. אבל עם חלוף השנים, היא הלכה והשתפרה והשתכללה. כיום, היא יכולה לצרוב קבצים לדיסק, קבצים לאימג', דיסק מאימג', אימג' מדיסק וכיו"ב. תוכלו לבצע איתה כל פעולת צריבה שאתם רוצים שלא כוללת דברים כגון בניית תפריט DVD או המרת פורמט קבצי מדיה.

לעומת תוכנות כמו Nero, שמגיעות כיום עם קובץ התקנה בנפח של מעל 350 מגה, ImgBurn היא דוגמנית אנורקטית. קובץ ההתקנה שלה שוקל 2 מגה, כך שתוכלו להוריד ולהתקין אותה תוך 2 דקות בערך. עם פתיחת התוכנה, תקבלו תפריט פשוט. בדרך כלל תרצו את הברירה העליונה מימין: Write files/folders to disc.

לאחר שתבחרו בה, תקבלו ממשק בו תוכלו להוסיף קבצים או ספריות. בחלון זה תוכלו גם לוודא באמצעות אייקון המחשבון האם יש בדיסק שלכם מקום למה שאתם רוצים לצרוב. ומשם, כל מה שנותר לבחור הוא האם אתם רוצים שהתוכנה תבדוק את הצריבה בסיומה, ולהתחיל לצרוב על ידי לחיצה על האייקון.

ImgBurn היא תוכנה שנכתבה בקוד פתוח, והיא חינמית. היא קלה, נוחה, מהירה ועושה את העבודה בחלונות או בלינוקס. כשאתם צריכים לצרוב ומשהו, פשוט תורידו אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully