וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מתחרה לאייפוד טאץ'?

דידי חנוך

29.7.2009 / 4:00

קשה לזכור מתי בפעם האחרונה התלהבנו באמת מהפוטנציאל של נגן. קבלו את Zii Egg, נגן עם אנדרואיד. הוא גאדג'ט היום

בשנה האחרונה הועצמה מגמה בת כמה שנים: האמצעים הניידים בהם אנו צורכים את המדיה שלנו הולכים ומצטמצמים לתחום הסלולר. הנגן הלא סלולרי היחיד שהצליח להלהיב, בזכות ישומים ויכולות נוספות, הוא האייפוד טאץ' של אפל. אבל חברת Creative, שעברה זמנים קשים בשנים האחרונות, הציגה השבוע מוצר חדש שהצליח להלהיב אותנו, גם בזכות הפוטנציאל שלו וגם מתוך התקווה שמישהו יספק לאפל מתחרה אמיתי.

קבלו את Zii Egg, הנגן הראשון מבית חברה גדולה ומוכרת שעובד עם מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. הנגן מצויד במעבד PlasZma, אחד המעבדים שאמורים להביא יכולות גרפיות לדור הבא של מכשירים ניידים. יש לו מסך 3.5 אינץ' שמסוגל לרב מגע של 10 אצבעות. הוא מגיע עם 32 גיגה וסלוט לכרטיס SD שמסוגל להכיל עוד 32 גיגה. יש לו קישוריות WiFi, מקלט GPS, בלוטות' אלחוטי, מאיץ גרפי והמרת טקסט לדיבור. יש לו גם שתי מצלמות. מצלמת HD לוידאו ותמונות ומצלמת VGA קדמית לשיחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יישומים. ניווט. שתי מצלמות/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות כל היכולות האלה, ה-Egg הוא לא מוצר מוגמר. המוצר משווק כעת במחיר 400 דולרים, אבל קהל היעד שלו הוא מפתחים. למעשה, רשמית הנגן עצמו לא נמכר. הוא ניתן חינם עם רכישת ערכת פיתוח במחיר 400 דולרים. קריאייטיב מקווים שקהילת הקוד הפתוח תנצל את אנדרואיד ואת המעבד החזק של המכשיר כדי להוסיף לו יכולות נוספות. אבל האמת? לנו כמעט ולא אכפת. הנגן עצמו הוא מוצר ששווה את המחיר בו הוא משווק. הוא עולה בדיוק כמו האייפוד טאץ' בעל אותו נפח, ומתקדם ממנו טכנולוגית.

מוכנים לנגן?

ומה אתם אומרים? שמחים שיש לאייפוד טאץ' מתחרה אמיתי?

  • עוד באותו נושא:
  • creative

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully