וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוח החדשה של מיו

Mio משיקה בישראל שלושה מכשירי ניווט מסדרת Spirit, שמגיעים כשעליהם תוכנת ניווט חדשה של החברה

חברת Mio משיקה היום בארץ סדרה חדשה של מכשירי ניווט ייעודיים, Mio Spirit שמה. החידוש הגדול בסדרה הוא תוכנת ניווט חדשה, כשמטרתה לצמצם את מספר הלחיצות הנדרש לכל פעולה.

לתוכנה ממשק חדש, עם אפשרות זיהוי כתובות ונקודות עניין גם אם הקשתם שם חלקי ("בוג תל אב" יתורגם ל"בוגרשוב, תל אביב", ובמקרה בו יש יותר מאפשרות סבירה אחת, תוצג רשימה) התוכנה החדשה כוללת כ-300 דגמי תלת מימד של מבנים, יחד עם 750 ציורי 3D של תחנות דלק. כמו כן, יש בה אפשרות לעשות סימולציית מסלול בה ניתן לשלוט במהירות. לתוכנה כ-60,000 נקודות עניין.

כמו כן, מוקם כעת אתר חדש למכשירים, שיאפשר לא רק לעדכן את גרסת התוכנה אלא גם לרכוש מפות של אירופה וארה"ב דרך האתר. מפות של ישראל מגיעות מובנות בכל המכשירים.

המכשירים הראשונים שישתמשו בתוכנה הם Mio Moov S505, Moov S555 ו-Flat Panel S568. לכל המכשירים מסך בגודל 4.7 אינץ', מעבד Samsung 2443 במהירוץ 400 מגההרץ, אנטנת SIRFstarIII ו2 גיגהבייטים של זכרון.

ה-S505 יעלה 1,299 ¤; מכשיר S555, בו יש גם דיבורית בלוטות' מובנית, יעלה 1,399 ש"ח; ואילו FlatPanel 568 בו ניתן למצוא גם משדר FM, רדיו ונגן מולטימדיה יעלה 1,599 ¤.

  • עוד באותו נושא:
  • mio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully