וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש שידורים, אין ממירים

ביום השקת שידורי אוויר דיגיטליים, אין בחנויות רבות מלאי זמין של ממירים

עידן שידורי הטלוויזיה הדיגיטליים באוויר החל, אבל אם לא התכוננתם אליו, תתקשו בימים הקרובים להשיג ממיר דיגיטלי שיאפשר לכם לצפות בלי תשלום חודשי בערוצים 1, 2, 10, 33 ו-99. ביקור באזור של קניון איילון ברמת גן – מקום בו מרוכזות מספר רב של חנויות חשמל וכלי בית, מעלה כי באף אחת מהן אין כיום ממירים של השידורים הדיגיטליים זמינים במלאי.

החנויות שנבדקו הן: ביג בוקס, שני סניפי אופיס דיפו (האחד בתוך הקניון והשני בסביבתו), סניף של בסט ביי, מחסני חשמל, הום סנטר ושקם אלקטריק. באחדות מהחנויות אמרו כי כבר הגיע מלאי ראשוני ונמכר כולו בימים האחרונים, אך התשובה הנפוצה ביותר הייתה כי הממירים צפויים להגיע בימים הקרובים. מתי בדיוק? לזה לא הצלחנו למצוא תשובה.

ממשרד יחסי הציבור של רני רהב, שמטפל באופיס דיפו, שקם אלקטריק והום סנטר נמסר כי לאופיס דיפו כבר הגיע מלאי ראשוני של ממירים, אך זה כבר נמכר (כשבסוף השבוע האחרון נמכרו כ-60 יחידות), ומלאי חדש של ממיר שולחני וממיר USB למחשבים יגיע בימים הקרובים; לשקם אלקטריק אמורים הממירים להגיע בתוך שלושה-ארבעה ימים; ובכל סניפי הום סנטר יופיעו הממירים עד סוף השבוע. גם מביג בוקס נמסר שהממירים יגיעו בימים הקרובים, לאחר שהמשלוח הראשוני כבר נמכר. במחסני חשמל נאמר לנו כי ניתן להזמין את הממיר, ולאסוף אותו מהחנות בתוך מספר ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • DTT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully