וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה? סמסונג קוראת

דידי חנוך

3.8.2009 / 3:35

החברה הקוראנית משיקה את קורא הספרים האלקטרוני שלה לשוק הקוריאני, והוא קורא מסמכי PDF ואופיס

חברת סמסונג מצטרפת לסוני, אמזון פלסטיק לוג'יק ו-Bookware הישראלית ומשיקה קורא ספרים אלקטרוני. SNE-50K לא ניחן בקישוריות הסלולרית של הקינדל או ביכולות WiFi, ויש לו אחסון פנימי של 512 מגבייט בלבד. אבל לצד המגבלות, יש לו גם יתרונות משמעותיים.

קורא הספרים של סמסונג מסוגל לקרוא קובצי PDF ומסמכי אופיס. הוא כולל מסך מגע, עוביו 9 מילימטרים והוא שוקל 184 גרם - מאה גרם פחות מהקינדל. המסך שלו קטן יותר משל רוב מתחריו, וגודלו 5 אינץ' בלבד. אבל זה אומר שהוא מכשיר קומפקטי יותר, וקל יותר לנשיאה. כמו כל המתחרים בשוק, גם הוא עובד בטכנולוגיית E-Ink, שמקלה משמעותית על קריאת טקסטים ארוכים.

SNE-50K זול יותר מהקינדל והסוני רידר - 270 דולרים לעומת 300 - וגם קטן וקל מהם. למעשה, הבעיה העיקרית שיש לנו איתו היא שכרגע הוא משווק רק בדרום קוריאה. אבל בהחלט ניתן לקוות שהחברה תתקן את המעוות, והיא אכן מתעתדת להציג את המכשיר - או דור מתקדם יותר שלו - בארצות הברית בתחילת השנה הבאה.

רוצים לקרוא?

ומה אתם אומרים? הרעיון של קורא ספרים אלקטרוני קומפקטי נראה לכם? ובכלל, הייתם שמחים לראות קורא ספרים אלקטרוני משווק רשמית גם כאן? ספרו לנו בהצבעות ובתגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully