וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ספרותית

דידי חנוך

5.8.2009 / 3:20

החברה מוזילה ומשדרגת את ליין אפ קוראי הספרים האלקטרוניים שלה עם שני מכשירים חדשים: אחד קומפקטי ושני עם מסך מגע

סוני משיקה שני דגמים חדשים בסדרת קוראי הספרים האלקטרוניים שלההראשון הוא PRS-600, המכונה גם Touch. מדובר במכשיר בעל מסך מגע שאמור לעבוד טוב יותר מקודמו, PRS-700, שמסך המגע שלו ספג לא מעט תלונות מאז שהושק. הוא כולל חריצים לכרטיסי זיכרון בפורמט ממורי סטיק ו-SD. מעבר לשיפור במסך המגע, החידוש האמיתי הוא במחיר: המכשיר יהיה זול יותר מקודמו, ויעלה 300 דולרים - מחיר זהה לזה של הקינדל 2 של אמזון.

הדגם השני הוא PRS-300, המכונה גם Pocket. כאן מדובר במכשיר שמתחרה ישירות עם מוצר שהצגנו השבוע במדור גאדג'ט היום - קורא הספרים האלקטרוני של סמסונג. כמו המוצר של סמסונג, גם הפוקט הוא מכשיר עם מסך 5 אינץ' בלבד, והוא ישווק ללא חריצים להרחבת הזיכרון. וכמו אחיו הגדול ממנו, גם הפוקט מעניין במידה רבה בזכות המחיר. זהו קורא הספרים האלקטרוני הראשון של חברה גדולה שמחירו 200 דולרים. שני הספרים יהיו זמינים במספר צבעים.

לצד הספרים החדשים, שיגיעו למדפים בסוף החודש, מוזילה סוני את מחירי רבי המכר בחנות הספרים הדיגיטלית שלה, מ-12 דולרים ל-10. בחנות גם ספרים רבים בחינם, כחלק משיתוף הפעולה של סוני עם פרויקט הספרים הדיגיטלי של גוגל.

מה שחסר בשני הספרים, כפי שמציינים בדיווח ב-Engadget, הוא קישוריות אלחוטית או סלולרית. לדברי אנגדג'ט, סוני מבטיחים חדשות גם בתחום זה "בקרוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגדול והמשופר. איפה הוייפיי?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סוני
  • kindle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully