וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול, עינו פקוחה

המעמד הטוטאליטרי למצלמות של סוני לוקח את השליטה בידיו, ומצלם את מה שהוא רוצה. האם תקבלו אותו בברכה?

הו, סוני, סוני. היינו מאוהבים בך כשהוצאת לשוק את הפלייסטיישן 2 ומסכי טריניטרון היו הדבר החם הבא, אבל בזמן האחרון את מתחילה לפשל בתחום החדשנות, בייחוד בתחום כמו מוצרי צריכה קטנים. קודם הבאת לנו את רולי – נגן מוזיקה מרקד נטול מסך, ועכשיו הגיע תורו של Party-Shot IPT-DS1.

מדובר במעמד למצלמות קומפקטיות חדשות של החברה. רק שבניגוד למעמדים אחרים, הגאדג'ט הזה משתלט על המצלמה. הוא מסובב אותה, שולט בזום ובנתוני הצילום, מחפש פרצופים מחייכים. וכשהוא מוצא אותם, הוא מצלם. המטרה היא, כמובן, מסיבות.

זהו סממן של תרבות צילום קלוקלת אותה הביאו לנו מצלמות דיגיטליות. במקום לחשוב על כל תמונה, אפשר לצלם כמה שיותר ואחר כך לעבור על הצילומים. אבל זה לא באמת ככה, אם מצלמים המון אזי אח"כ יש את שעות הסבל בסינון התמונות. ואנחנו ממש לא מוכנים להפקיד את התהליך בידי מצלמות, במיוחד לא במסיבות.

וזה לא רק תהליך סינון התמונות שמפריע, אלא גם לחטוף פלאש בפנים ברגעים הכי לא מתאימים, ופוטנציאל רב יותר לתמונות מביכות, כי מצלמות דיגיטליות לא באמת מגיעות עם טאקט בימינו. לא ברור עדיין כמה המוצר הזה יעלה, אבל גם בלי מחיר אפשר להכריז עליו כעל הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.


מצלמה לשלטון?

תהיו מוכנים לתת למצלמה שלכם לצלם בעצמה את מה שהיא רוצה?

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully