וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בספטמבר יהיה חם

כל הכותרים במדור הטריילרים השבועי עומדים להגיע לחנויות ב-60 יום הקרובים ולחמם מחדש את שוק המשחקים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה! TECH. ובכל שבוע אנחנו נותנים להם לבחור אם לישון בלי מזגן ולהתעורר מזיעים או להדליק מזגן בלילה ולהסתכן בכך שהשרירים ייתפסו. אלה ששורדים בלי להתלונן, נכנסים לוידאודרום.

Wolfenstein


מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 21 באוגוסט

ז'אנר: פעולה

הערות: אי אפשר להסתדר בלי טירה מסתורית בסדרת "Wolfenstein”. הרי לא לחינם קראו לו בישראל "הטירה הנאצית". והטריילר הזה של המשחק המתקרב מראה לנו כיצד תראה הטירה הנאצית המעודכנת, על כל הנאצים והזומבים שמאכלסים אותה. אז מה, מוכנים להיכנס אליה שוב, או שאתם עדיין מפחדים מהיטלר בחליפה רובוטית.

Halo 3: ODST



מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 22 בספטמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: לא תמיד הדיבוב דמויות במשחקים על ידי שחקנים מפורסמים הוא רעיון טוב – לפעמים זה הורס את חווית המשחק. אבל לא כך הוא המצב כאן – שלושת גיבורי הסדרה פיירפליי (נייתן פיליון, אדם בולדווין, אלן טודיק) מדבבים דמויות ב-ODST, ובטריילר הנוכחי זה נשמע דווקא די מרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

WET



מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 18 בספטמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: ככה עושים טריילר משחק. לא תראו כאן אפילו לא שניה אחת של משחקיות – זהו קליפ לשיר אהבה. רק שהמבצעים הם אנשים שכרגע נרצחו בידי גיבורת המשחק, והדמות לה הם שרים אותו היא אלייזה דושקו, שמככבת ב-WET. זה גורם לנו להתייחס בחיבה רבה יותר לכותר המתקרב – המטרה הראשית של טריילרים.

Batman: Arkham Asylum



מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 28 באוגוסט

ז'אנר: פעולה

הערות: רמת ההייפ לקראת הגעתו של Batman: Arkham Asylum כמעט ולא היתה יכולה להיות גבוהה יותר. הטריילרים המגניבים של המשחק הצליחו להראות שלא מדובר בניסיון סתמי להרוויח מהזיכיון הפופולרי, אלא כי זהו משחק פעולה מעניין. עכשיו צריך לחכות רק כמה שבועות, והמשחק יגיעו. הדמו, אגב, כבר שוחרר.

Darkest of Days



מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 8 בספטמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: משחקי מדע בדיוני בדרך כלל זורקים את השחקן אל תוך שדות הקרב של העתיד, אבל Darkest of Days הולך בדרך שונה. הוא מאפשר לכם לחזור לקרבות עבר, כשהמטרה היא להציל דמויות מסויימות שתהיינה חשובות למהלך ההיסטוריה. וזה, על פניו, נראה כמו רעיון מגניב.

Guitar Hero 5



מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, פלייסטיישן 2

תאריך השקה: 18 בספטמבר

ז'אנר: מוזיקה

הערות: משחק גיטר הירו לא יכול לשרוד בלי גיבוריו – האמנים שנותנים לשיריהם להפוך לחלק מהמשחק, ולפעמים אף נכנסים אליו בתור דמויות. הטריילר הזה מראה את אחת הגיבורות של המשחק החדש בסדרה – שירלי מנסון. הסולנית של להקת Garbage מתמודדת היטב עם האתגר.

TMNT: Smash Up



מגיע לפלטפורמות: ווי, פלייסטיישן 2

תאריך השקה: 25 בספטמבר

ז'אנר: מכות

הערות: צבי הנינג'ה מעולם לא נעלמו מהעולם, אבל בגיל מסויים אנשים מפסיקים לעקוב אחריהם. ככה זה, צבים מגודלים שהולכים מכות ומספרים בדיחות גרועות מפסיקים להצחיק בשלב כלשהו. אבל המשחק החדש שלהם, Smash Up, דווקא נראה כמו כותר מכות מגניב, בסגנון Super Smash Bros.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully