וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה קטנה ומרשימה

מסך LX800 בגודל 32 אינץ' של פנסוניק הינו אחד המרשימים ביותר בקטגוריית הגודל שלו, והמחיר בהתאם

בואו נודה באמת, “פנסוניק" איננו מותג מלהיב. מדובר בתאגיד ענקי שמייצר המון מוצרים בטווחי מחירים שונים, מה שפוגע ביוקרתיות שלו. ועדיין, קברניטי החברה מצפים שלא תצחקו עליהם כשהם שמים בחנויות מסך שעולה כמעט פי 2 מהמסכים הזולים ביותר בקטגוריה שלו. המסך הזה הוא 32LX800, הקטגוריה היא מסכי LCD בגודל 32 אינץ' והמחיר הוא 5490 ש"ח (עם 5 שנות אחריות של יורוקום).

וכן, האינסטינקט הראשוני הוא להרים גבה כשרואים את המחיר על הסטיקר. העניין הוא, שכדאי להוריד את הגבה בחזרה, כי מדובר במסך טוב. מצויין אפילו. האם הוא שווה את הכסף שתתבקשו לשלם עליו? זו כבר שאלה אחרת.

זה לא הגודל, אלא הביצועים

ניתן להגיד, ובצדק, שבמחיר הזה אפשר למצוא מסך 42 אינץ' סביר. העניין הוא שלא כולם רוצים מסך כמה שיותר גדול – יש אנשים שרוצים להשקיע במסך קטן יחסית, פשוט כי החדר בו הוא יבלה את ימיו קטן. גיגנטומניה לא מאוד מועילה בבחירת מסך, ואם תקנו לחדר שינה מפלצת אימתנית בגודל 50 אינץ' כשמרחק הצפיה לא מאוד גדול, התוצאה תהיה יותר מאכזבת מקניית מסך קטן ואיכותי יותר.

ל-LX800 אין תמיכה בתקן Full HD – אין בו מספיק קווים, והרזולוציה הטבעית אותה הוא מציג היא 1,366x768 פיקסלים. הוא יוכל להציג חומרים של 1080p, אבל הם יעברו המרה. כשהשתמשתי בו כדי לראות סרטי בלו-ריי ולשחק בפלייסטיישן 3, אפשר לראות הבדל, אבל באופן מאוד לא משמעותי.

מה שמפצה על היעדר הרזולוציה הן הטכנולוגיות הפועלות במסך – מסננים ופאנל איכותי שמטרתם להציג צבעים חדים ולאפשר תנועה חלקה. אלה מהווים את עיקר הסיבה למחיר הגבוה של המסך, והם עושים את עבודתם נאמנה. מבחינת רמה של צבעים – חדותם, הבדלים בין גוונים ואפשרות הצגה של הצבע השחור, זה אחד המסכים הטובים ביותר שראינו מאלה שלא כוללים תאורת פאנל בטכנולוגיית LED – שמתחילה להגיע לארץ רק עכשיו.

גם בשידורי הפרדה רגילה, אגב, המסך מתפקד כמו שצריך. קצת קשה לו לגרום לתמונת SD - במיוחד כזו שמתקבלת מחיבור לא איכותי דוגמת RCA – להיראות טוב, אבל זוהי בעיה עם כל מסכי ה-LCD וכאן היא מורגשת הרבה פחות מבמסכים זולים יותר.

לא מעוצב, מנהיג

עיצוב המסך יהווה נקודה בעייתית עבור המשתמש האופנתי. 32LX800 לא נראה כמו יצירת פאר עיצובית, הוא נראה כמו מסך. מסגרתו שחורה, וחלקו התחתון כסוף. זה לא שהוא מכוער, כלל וכלל לא, אבל זהו איננו מסך מעוצב.

תוכלו למצוא כאן את כל מגוון החיבורים הסטנדרטיים, מ-RCA ו-S-video ועד ל-HDMI. אגב, רק שתי כניסות HDMI תמצאו כאן, וזה פספוס – בימינו לאנשים רבים יש יותר משני מכשירים אותם ניתן לחבר למסך בחיבור זה.

סיכום

אם אתם רוצים להעדיף איכות על גודל, ומרחק הצפייה תואם למסכים של 32 אינץ' (סלון ממש קטן או חדר שינה), זהו אחד המסכים הטובים ביותר שיש בקטגוריית המחיר הבינוני-גבוה כיום.

  • עוד באותו נושא:
  • פנסוניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully