וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטען האלחוטי חוזר בשלישית

דידי חנוך

10.8.2009 / 3:49

כתבנו עליו כשהוא היה דמיוני למחצה ושוב כשרק יצא. עכשיו, WildCharge משתכלל והוא שוב גאדג'ט היום

המועדון האקסלוסיבי של מוצרים שהופיעו שלוש פעמים במדור גאדג'ט היום מתרחב היום עם שובו של WildCharge. מדובר במטען האלחוטי הראשון שיצא בהשקה מסחרית, ועבד בעבר על ידי החלפת הפאנל האחורי של המכשיר הנטען בפאנל ששימש כמתאם.

הבעיה בשיטה ההיא היא שיש היום המון סוגים שונים של גאדג'טים, וחברה אחת לא יכולה לייצר מתאמים לכולם. לכן המציאו בחברה את PowerDisc. מדובר בעצם במתאם שיושב על המשטח האלחוטי ומתחבר - כן, בכבל - למגוון רחב מאד של מכשירים בעזרת מגוון חיבורים מתחלפים. מדובר בפתרון פחות שאפתני, אך יותר מעשי. והוא גם זול יותר. בעבר, משטח פלוס מתאם אחד עלה 90 דולרים כאשר כל מתאם נוסף עולה 35 דולרים. כיום, בעלי המטען הותיק יכולים לרכוש את הפאוורדיסק ושבעת החיבורים השונים ב-20 דולרים, וחבילה שכוללת את המטען עצמו עולה 65. במחיר כזה, עדיין יש את הנוחות של שימוש במכשיר - כאשר הדיסק הקטן מחובר אליו בכבל קצר - והנחתו על המשטח לטעינה. אפשר לרכוש מספר דיסקים שונים, ולהשתמש בהם יחדיו.

הכבלים תואמים למכשירים של נוקיה, סוני אריקסון, סמסונג, LG, פאלם, RIM וחברות אחרות. ומכיוון ששניים מהחיבורים הם מיני USB ומיקרו USB, הרי שמדובר ברשימת מוצרים נתמכים ארוכה מאד. בעלי אייפון עדיין ייאלצו לרכוש את הסקין המותאם למטען, שעולה 35 דולרים.

WildCharge PowerDisc פלוס קינדל נטען שלא כלול במחיר. WildCharge, אתר יצרן
הערכה/אתר יצרן, WildCharge

מוכנים לטעון?

ומה אתם אומרים, מגיע הזמן בו מטענים אלחוטיים יצטרפו אלינו לכל נסיעה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully