וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלם עוקבת אחר לקוחותיה

מהנדס תוכנה גילה כי מכשיר הסלולר Pre מבית פאלם שולח מדי יום עדכון אודות מיקום המכשיר ושימוש בתוכנות שבו לחברה

מכשיר הטלפון Pre של חברת פאלם, שצפוי להגיע בקרוב לארץ, שולח מדי יום מידע לחברה שייצרה אותו, בו מידע אודות המיקום הגיאוגרפי של הטלפון והשימוש שנעשה בו. מפתח היישומים ג'ואי הס גילה זאת כשנבר בתוך קוד המקור של תוכנת המכשיר.

המידע, שנשלח בכל יום לשרתי פאלם דרך חיבור האינטרנט של ה-Pre, כולל את הקואורדינאטות מהן נשלח, כמו גם עדכונים אודות התוכנות שהותקנו על המכשיר – ביניהן גם תוכנות צד שלישי שלא הותקנו באמצעות החנות הרשמית של המכשיר – ואת זמן השימוש בתוכנות אלה. יחד איתם, נשלח גם דיווח מפורט אודות תקלות תוכנה.

בתגובה, שחררה פאלם הודעה בה טענה כי היא אוספת את המידע כדי לשפר את חווית הלקוח, מעריכה את האמון של הלקוחות ולא מתכוונת לפגוע באמון הזה. כמו כן, לטענת פאלם, היא מאפשרת ללקוחות לכבות את שירותי איסוף המידע, זאת בלי להסביר איך בדיוק עושים זאת. בהסכם השימוש של המכשיר, נכתב כי החברה תאסוף מידע גיאוגרפי עבור שירותים-מבוססי-מיקום, אך לא ברור למה נאסף גם מידע אודות שימוש בתוכנות המכשיר.

Pre, שהוצג לראשונה בתערוכת CES בינואר, הוא אחד הסמארטפונים המדוברים של השנה. לפני מספר חודשים הודיעה רשת פלאפון כי תהיה הראשונה להביאו לישראל, אך טרם ברור מתי המכשיר יושק.

  • עוד באותו נושא:
  • פאלם
  • pre

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully