וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות חדש: סלולרי בלי מפעיל

אמיתי זיו

16.8.2009 / 15:40

פרי טלקום הישראלית מציעה מכשיר חכם תוצרת נוקיה, שמגיע ללא כרטיס SIM ומבלי שהלקוח יידרש להתחייבות כלשהי

חברת פרי טלקום (Free Telecom) הישראלית החלה לשווק מכשירים סלולריים חכמים מסוג נוקיה e51, ובכך תחל להתחרות בחברות הסלולר הקיימות. מדובר במכשיר נוקיה חכם, שנמכר על ידי החברה ללא כרטיס SIM ובעלות נמוכה יחסית של 999 שקל. במקום כרטיס SIM מותקנת במכשיר מראש תוכנה של פרי טלקום, אשר מאפשרת לבצע שיחות על בסיס רשתות ה-WiFi הפתוחות בעבודה, בבית או בבית קפה. המכשיר נמכר גם עם מספר טלפון בקידומת קווית (078) שממנו ואליו מגיעות השיחות. החיוב של פרי טלקום על השיחות הוא נמוך - 35 אגורות לדקת שיחה ו-25 אגורות להודעת טקסט. "אנחנו משיקים היום סמארטפון בפחות מ-1,000 שקל", אומר היזם ליאור בנאי. "מלבד המחיר הנמוך למכשיר, החידוש הוא שהלקוח משוחרר מהתחייבות לחברת סלולר ומתשלום חודשי כלשהו, ולראשונה בישראל ניתן לדבר במכשיר סלולרי גם ללא - SIM דרך WiFi".

הדגם שיימכר הוא ללא מצלמה, ותינתן אחריות יבואן על המכשיר למשך שנה. לקוחות שירצו להשתמש בן כמכשיר הראשי יכולים להכניס את כרטיס ה-SIM שלהם ולבצע גם שיחות רגילות. השירות של פרי טלקום אינו נותן כיסוי ואיכות שיחה המקבילים לאלה של רשתות הסלולר הקיימות, ולכן מתאים כתוספת לטלפון הקיים או לממעטים לדבר, שנמצאים רוב שעות היום במקום שיש בו כיסוי אינטרנט אלחוטי. המכשיר יכול לשמש גם כטלפון שני לשיחות מחו"ל, כשתחת כיסוי WiFi עלות השיחה זהה בין בישראל ובחו"ל.

פרי טלקום הוקמה לפני כשנה על ידי היזמים ליאור בנאי וערן שלו, על בסיס כספי משקעים פרטיים וכן השקעה של היזמים. החברה משרתת כבר כיום כ-1,000 לקוחות, החברה פועלת על בסיס רישיון ניסוי בשיחות אינטרנט שניתן לה ממשרד התקשורת.

  • עוד באותו נושא:
  • פרי טלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully