וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מוזיקלית

דידי חנוך

17.8.2009 / 15:34

בעקבות סלקום, גם אורנג' תמכור שירים למחשב ללא מגננות נז"ק. בניגוד לסלקום, אורנג' מוכרת ללקוחות כל החברות

חברת פרטנר הודיעה היום כי היא פותחת את חנות המוזיקה שלה ללקוחות כל החברות, ותאפשר לכלל האוכלוסיה לרכוש שירים למחשב האישי, ללא הגנות נז"ק (DRM), מתוך מאגר שכולל כרגע 50,00 שירים.

השירים נמכרים בפורמט MP3, כאשר לדברי החברה רובם בקידוד 320kbps, ומיעוטם בקידוד 192kbps. נכון לעכשיו, יש בחנות שירים של רוב החברות הישראליות הגדולות, והחברה החסרה - NMC - צפויה להצטרף בקרוב.

מחיר כל שיר בחנות החדשה הוא 3.90 ש"ח, ואין מחיר חבילה לרוכשי אלבומים. לקוחות אורנג' יוכלו לשלם על השירים באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות חשבון אורנג' שלהם. לקוחות שאר החברות יוכלו לרכוש שירים באמצעות כרטיס אשראי. בנוסף לאפשרות לרכוש שירים בנפרד, מציעה החברה חבילה של 50 שירים לחודש בעלות חודשית של 29.90

מאגר השירים שזמינים להורדה למחשב ללא DRM קטן משמעותית ממאגר השירים הזמינים לרכישה למכשיר הסלולר, שמגיעים עם נז"ק ונמכרים במחיר 5.90. שם יש לאורנג' 250,000 שירים. השירות של אורנג' דומה מאד לזה שמציעה סלקום ללקוחותיה בלבד. לחברת פלאפון שירות מתחרה שכולל שמיעה ללא הגבלה במחיר 19.90, אבל ללא אפשרות להעתיק את השירים לכל מכשיר או מחשב, כפי שניתן לעשות בשירים ללא מגננות נז"ק.

  • עוד באותו נושא:
  • orange time

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully