וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הכלב?

דידי חנוך

18.8.2009 / 2:17

מזמן לא הצגנו כאן GPS לכלבים, ובזמן שחלף, הם הפכו מוצלחים וזולים יותר. RoamEO Pup הוא גאדג'ט היום

ב-2006 כתבנו כאן על מוצר ראשון של חברה בשם RoamEO, שהיה GPS לכלבים שכולל קולר ותחנת בסיס. הוא עלה 450 דולרים ועבד בטווח של עד מייל וחצי. בזמנו, שיערנו שהמחיר יירד כאשר יהיו למוצר מתחרים. בזמן שחלף מאז, אכן הופיעו מתחרים, ובאופן לא מפתיע גם המחיר ירד.

RoamEO Pup הוא המוצר החדש של החברה, ויש לו מספר יתרונות על קודמו. הוא נראה כמו קולר, מה שמפחית את הסיכוי שמישהו יגנוב אותו בגלל שהוא נראה כמו פיסת אלקטרוניקה יקרה. הוא עובד בטווח של עד 3 מיילים. הוא עמיד בפני תנאי מזג אוויר קשים. ויש לו זמן סוללה של 18-30 שעות בהתאם לשימוש.

ביחידת הבסיס תוכלו לראות היכן נמצא הכלב יחסית אליכם, ולאיזה כיוון עליכם ללכת כדי למצוא את הגור האובד. מכיוון שיחידת המכשיר מתקשרת לקולר בטכנולוגיית רדיו, אלה מכם שיש להם בית גדול וכלב שאוהב להסתתר יוכלו למצוא אותו גם בפנים. ואם יש לכם קולר נוסף, המכשיר מסוגל לעקוב אחרי שני כלבים סימולטנית.

וכאמור, גם המחיר הופך סביר יותר - אם כי עדיין יקר מדי לטעמנו. יחידת הבסיס וקולר אחד - וגם סוללה ומטען - יעלו לכם 280 דולרים. קולר נוסף עולה 150 דולרים. לבעלי כלבים שאוהבים להתרוצץ, זאת מתחילה להיות השקעה סבירה. וכן, אנחנו בהחלט מאמינים שהמחיר של המוצרים האלה ימשיך לרדת. כשהמוצר כולו - או אחד ממתחריו יגיע לסביבות ה-100 דולרים, סביר שנדווח עליו שוב.

מוקי הכלב של דנה אבד!

ומה אתם אומרים? טוב שיש דרך למצוא את הכלב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully