וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנות אנדרואידיות

דידי חנוך

18.8.2009 / 11:20

לאחר השקת האנדרואיד העברי הראשון וקצת לפני השקת השני, קבלו מקבץ יישומים מומלצים למערכת ההפעלה הסלולרית

אנדרואיד, מערכת ההפעלה של גוגל לטלפונים סלולריים, זוכה בימים אלה ליותר ויותר יישומים. יש כבר ארבעה מכשירי אנדרואיד בשוק העולמי, ויותר מעשרה מכשירים נוספים של חברות שונות צפויים לצאת עד סוף השנה. בשבוע האחרון, בנוסף לבדיקת סמסונג גלקסי (מכשיר האנדרואיד הראשון שמגיע לישראל) בדקנו כמה לא מעט יישומים, וזה המקבץ הראשון של המלצות מגיע היום, במקום מדור "תוכנת השבוע". בשבוע הבא נביא מקבץ שני.

כל היישומים שמופיעים במדור השבוע זמינים להורדה מיישום Market, חנות היישומים של אנדרואיד, שתוכלו למצוא בכל מכשיר עם מערכת ההפעלה. כולם חינמיים.

המנווטת - Waze

וייז היא תוכנה ישראלית שמאפשרת ניווט ומיפוי שמתבצעים על ידי אוכלוסיית הנהגים. התראות התנועה של השירות מגיעות בזמן אמת ממכשירים בהם מותקנת התוכנה, שגם לומדת את המסלולים הטובים ביותר לפי הנתיבים בהם יותר נהגים נוסעים והזמן שלוקח להם להגיע. בבדיקות שלנו, מצאנו תוכנה פחות מלוטשת מה-Telmap Navigator שסלקום כללה במכשיר, אבל המידע שלה בנוגע לבעיות תנועה היה מדויק יותר ומהיר יותר. כשישבנו בפקק בצפון, והנוויגייטור לא דיווח על דבר, היו דיווחים ב-Waze. אפשר להירשם לשירות באמצעות האתר או ישירות בתוכנה, ולהתחיל לתרום גם נתוני תנועה משלכם.

החסכונית - Battery Widget

מכשירי אנדרואיד נוטים לגמור את הסוללה במהירות, ומד הסוללה המובנה לא טוב במיוחד. BW הוא ישומון לעמוד הבית של המכשיר שמציג באחוזים את מצב הסוללה. כשהאחוזים נמוכים, ניתן להגיע למסך ההגדרות לכיבוי ה-GPS וה-WiFi - שניים מצרכני הסוללה הגדולים ביותר - ישירות מהישומון. זה לא היישום המתוחכם ביותר שתתקינו למכשיר האנדרואיד התיאורטי שלכם, אבל הוא עשוי להיות השימושי ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הפודקאסטית - ACast

בדקנו מספר יישומי פודקאסטים לאנדרואיד עד שנחתנו על ACast. אחרי שמצאנו אותה, לא עזבנו. התוכנה כוללת חיפוש בשלושה מאגרי פודקאסטים, ואפשר להוסיף אליה קישורים ידנית - כולל בהעתקה והדבקה מתוך הדפדפן המובנה. אפשר להגדיר לה לבדוק כל שעה האם יש פודקאסטים חדשים, להוריד אותם ולשים אותם ברשימת השמעה. אם יש לכם חבילת דאטה מוגבלת, אפשר גם להגדיר לה לבצע את הבדיקות ו/או ההורדות רק בזמן שאתם מחוברים ל-WiFi. יש לה גם שני ישומונים למסך הבית - אחד שמציג את הפודקאסט הנוכחי ברשימת ההשמעה ושני שמאפשר לעצור ולהמשיך את ניגון הפודקאסט בלחיצה אחת.

הרושמת - AK Notepad

עוד יישום שבלט בפשטותו היה פנקס הרשימות AK Notepad, תוכנה שמאפשרת לרשום במהירות תזכורת או פתק. את הפתק ניתן לשלוח בסמס או במייל, וניתן גם להגדיר לכל פתק תזכורת, שתגרום למכשיר לרטוט ולהתראה להופיע במסך ההתראות שבחלק העליון של המכשיר. אהבנו את הפשטות והנוחות של היישום, וזה בהחלט מבין הדברים שיהפכו לחלק משגרת יומנו אם נעבור למכשיר אנדרואיד כסלולרי קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully