וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fable III בדרך

במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט ו-Lionhead בקלן הוצגו המשחק הבא בסדרת פייבל, וגרסה אפיזודית למשחק הנוכחי

פיטר מולינו אוהב לדבר. יותר מכך, הוא אוהב להבטיח הבטחות גרנדיוזיות בנוגע למשחקיו. מספיק להיזכר במה שהוא אמר לפני Black & White (זה יהיה משחק האסטרטגיה הטוב ביותר אי פעם!!!) ולפני Fable (זה יהיה משחק התפקידים הטוב ביותר אי פעם!!!). כשהוחלט שהוא ינחה את מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט ו-Lionhead ב-Gamescom, היה ברור שיהיה לכל הפחות מעניין. ובכן, לא התאכזבנו.

האגדה חוזרת

ההכרזה הגדולה של האירוע היא על Fable 3, שיגיע ל-2010. לדברי מולינו, יצרני המשחק הרגישו שהם חייבים לחדש משהו, כדי להפתיע את השחקנים. כך, למשל, מולינו טוען כי יש משהו ממש לא טוב ברוב משחקי התפקידים, והוא רוצה להעלים את זה. כמובן שהאיש לא אמר מה בדיוק, עדיין.

Fable 3 יהווה, לדברי מולינו, קפיצת מדרגה גם בתחום הדרמה והנראטיב. הטיזר הראשון של המשחק, שהוצג באירוע, מראה כי הפעם הגיבור יהיה המלך של כל ארץ אלביון, זאת לאחר שבמשחק הראשון הייתם אחד מהרבה גיבורים ובמשחק השני גיבור חשוב. ההחלטות של השחקן ישפיעו על הממלכה כולה: הוא יוכל להחליט מה לעשות עם הזהב בקופת הממלכה ולשפוט אנשים.

אך המלוכה לא תנתן לכם על מגש של כסף – תצטרכו להגיע לארמון בכוחות עצמכם. הגיבור (או הגיבורה) שלכם יחלו את דרכם כילדים של הגיבור מ-Fable 2 (וכן, הם יבוססו על שמירה מהמשחק, אם יש לכם כזו), ואז יצטרכו לארגן מרד כדי למוטט את השלטון של העריץ השולט בארץ. במהלך ארגון המרד, תצטרכו להבטיח הבטחות שונות, ואז להתמודד עם ההבטחות האלה בחלק השני של המשחק – בו אתם השליט.

כדי להפוך את העלילה למעניינת ועמוקה, לקחו ב-Lionhead את התסריט של המשחק וצילמו אותו באולפן, כדי לראות איך הסצינות צריכות להיראות ולהישמע. לדברי מולינו, זה נתן להם את האפשרות לשכתב את הסיפור כך שייראה טוב יותר.

כמו כן, מערכת נוספת שתוכנס למשחק החדש היא מגע, כשמטרתה להפוך את הדמויות לאנושיות יותר. ניתן ללחוץ ולהחזיק ידיים, לחבק ולנשק אנשים. התסריט אותו מולינו הזכיר הוא כניסה לבית בוער כדי להציל ילד. במקום ללחוץ על כפתור מסויים כדי לבצע את הפעולה, תוכלו לקחת את היד של הילד ולמשוך אותו אל מחוץ לבית.

מולינו לא שכח גם את פייבל 2. ב-29 בספטמבר ישוחרר הפרק הראשון של Fable 2 – אפיזודת הילדות של השחקן, להורדה בחינם. אם תורידו ותסיימו אותו, ישאל אתכם המשחק אם תרצו לקנות עוד פרק (המשחק מחולק ל-5 בסך הכל), או את המשחק כולו. לדברי מולינו, הוא רצה לתת לאנשים שלא יודעים אם הם אוהבים את Fable להתנסות במשחק, ולקנות אותו בחלקים.

  • עוד באותו נושא:
  • fable

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully