וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט ראשון - AVP

דניס ויטצ'בסקי, האיש שלנו בקלן, שיחק ב-AVP ויש לו רשמים ראשוניים על איך זה לשחק בתפקיד הנוסע השמיני

הדמו הראשון אותו ראיתי היום בתערוכה היה זה של Aliens Versus Predator מבית סגה. המשחק, כותר המשך ל-AVP המיתולוגי מ-1999, מנסה לעשות את מה שקודמו הצליח – ליצור שלושה קמפיינים שונים ומגניבים לכל אחת מהדמויות הראשיות: החייזר, הטורף והחייל המסכן שתקוע בין השניים.

לאחר שבתערוכת E3 נחשף הדמו הקלאוסטרופובי והמפחיד של הקמפיין האנושי ולפני מספר שבועות קיבלנו הצצה לכלי הנשק ומהלך המשחק של הטורף, הפעם זכינו לראות איך נראה הקמפיין של החייזר.

לנוסע השמיני אין כלי נשק מתוחכמים – רק את עצמו, אבל בקרב מטווח קרוב קשה מאוד לנצח את ידיו, רגליו, שיניו וזנבו הקטלניים. גם ממשק השחקן בקמפיין הזה פשוט מאוד – אין מספרים וחוגות מוזרות, רק מד חיים ואינדיקטור של הכיוון בו נמצאת הרצפה (החייזר הרי יכול לנוע בחופשיות גם על הקירות והתקרה).

יכולת מעניינת שיש לו היא המיקוד. בלחיצה על כפתור מודגשים כל הפתחים בקירות ותקרה, וניתן לבצע קפיצה אליהם בקלות. הסיבה לכך היא שבמשחק המקורי רבים תוסכלו על ידי כך שהחייזר "נדבק" לכל משטח, וריצה מעל פתח הייתה מכניסה אתכם אליו באופן אוטומטי.

כיוון שהחייזר חייב להילחם מטווח קרוב כדי לשרוד, התנועה שלו חייבת להיות מהירה מאוד, והוא צריך להשתמש בתחבולות. כך, תוכלו להרוס כבלי חשמל כדי להתחבא ולגרום לאויביכם לבוא לכיוונכם כדי לחקור, ולשרוק כדי למשוך אותם לכיוון מסויים.

ומה בנוגע למטרות? גם כאן אין תחכום רב. המטרה של החייזרים היא להתרבות, ובכל שלב תמצאו אנשים אותם תוכלו "לעבד" ממש כמו בסרטים. כדי להגיע אליהם תצטרכו להערים על מגיניהם, ולפעמים גם עליהם, כי אפילו כשמדובר בטכנאי מזגנים ולא בחייל, הוא יברח מכם ולפעמים יעדיף להתאבד ולא להתפס.

מעט מאוד ידוע על החלקים מרובי המשתתפים של AVP, אך המפתחים הסכימו לחשוף כי יהיו בו כמה וכמה מצבי משחק, ביניהם גם כאלה בהם משחקות קבוצות המעורבות מכמה גזעים. המשחק יתמוך ב-18 שחקנים שמחולקים לשתיים או שלוש קבוצות, והוא יגיע אלינו בתחילת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully