וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקפיים שמצלמים

דידי חנוך

20.8.2009 / 2:59

ראינו כבר לא מעט משקפיים שמציגים וידאו, אבל גם זקני גאדג'ט היום לא זוכרים משקפיים שמצלמים וידאו

המוצר שמופיע במדור היום מגיע אלינו מזירת "לא ברור איך עוד לא נתקלנו בדבר הזה". מדובר בשלושה דגמים שונים של חברת Prober הסינית, שכולם עושים את אותו הדבר: מצלמים וידאו. שתי המצלמות הראשונות, Kaver 2 ו-Karlts 2, מצוידות במצלמת 1.3 מגפיקסל, ומצלמות וידאו ברזולוציית QVGA. בשתיהן זיכרון של 2 גיגבייט וסלוט לכרטיס מיקרוSD של עד 2 גיגבייט נוספים. לשתיהן זמן סוללה של 4 עד 5 שעות. הקארלץ מכוערת יותר, אבל מגיעה עם עדשות כהות ושקופות, כך שתוכלו להשתמש בהן בבית או בחוץ, ובכל מזג אוויר.

המצלמה השלישית, Kaver 3, מגיעה במשקפי שמש. היא מגיעה עם 3 מגפיקסלים, מצלמת ברזולוציית 640x480 ומגיעה עם כרטיס מיקרוSD של 4 גיגבייט. זמן הסוללה שלה הוא רק 3 עד 4 שעות. היא עולה 95 דולרים. בניגוד לשני הזוגות האחרים, שמצלמים בפורמט 3gp, הקייבר 2 מצלמת בפורמט AVI. שלושת זוגות המשקפיים שוקלים 39 גרם ליחידה.

prober היא חברה שמתמחה בייצור המוני, כך שהמחירים של המשקפיים הם, למעשה, מחירים ל"דוגמית" של המוצר. הם ישמחו לתת לכם מחיר טוב יותר על הזמנה של 1,000 חתיכות. אבל תכלס, הצד המסחרי כאן פחות מעניין. מדובר כאן בעוד גאדג'ט למרגלים שהופך למוצר שכל אחד יכול לקנות. ובדיוק על דברים כאלה נבנה המדור שאתם קוראים עכשיו.

רואים דרך העדשה?

ומה אתם אומרים? הייתם רוצים לתעד את החוויות שלכם בלי להחזיק מצלמה?

  • עוד באותו נושא:
  • משקפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully