וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט ראשון - Mafia 2

בביקורו בגרמניה, התגנב דניס ויטצ'בסקי למחסן ושרף מכוניות. הוא חזר מהמשימה עם רשמים ראשוניים

אחד הפרוייקטים הגדולים ביותר של Take 2 כיום הוא "מאפיה 2”, ההמשך למשחק מ-2002. ב-Gamescom הציגו מפתחי המשחק דמו חדש וארוך שלו, בו נחשפו כמה מנגנוני משחק מעניינים.

כך, למשל, תהליך קבלת משימות צד ב"Mafia 2” משולב באופן חלק בעלילה. מה שנראה כסרטון הדגמה של משימה אחת מתברר כהזמנה למשימת צד, אותה תוכלו לבצע במקביל לעלילה הראשית.

המשימה אותה הראו לנו כללה התגנבות למחסן ושריפת כל המכוניות בו. ההתחלה הייתה קלה יחסית – לא היה צריך לגנוב רכב כי היה אחד במוסך, והדבר המעניין היחיד שקרה בדרך הוא שמישהו איים על בחורה אותה הדיבור הכיר, אז הוא יצא מהרכב ונאלץ להרביץ לו.

אבל במחסן, מסתבר, הייתה שמירה. כאן הודגם מנגנון ההתגנבות, שמאפשר לכם לנוע בין ארגזים ולנטרל אויבים בשקט, בלי שירגישו. הבעיה האמיתית החלה כשהגיבור החל לפוצץ את המכוניות, מישהו שמע וקרא למשטרה.

המשטרה במשחק ריאליסטית יותר מזו שפגשנו במרבית כותרי פעולה מהזמן האחרון. היא לא מתבייתת אוטומטית על הגיבור אלא מחפשת אחריו על פי תיאורו ועל פי תיאור הרכב הספציפי בו הוא נוהג. כך, כדי שהשוטרים יפסיקו לרדוף אתכם תצטרכו להחליף רכב ובגדים – כל עוד תמשיכו בבגדים או ברכב הנוכחיים השוטרים ינסו לעצור אתכם. כמו כן, במקרה ושוטר מנסה לתחקר אתכם, אחרי ששלפתם נשק בפומבי למשל, תמיד תנסו לשחד אותו, ולפעמים זה יעבוד.

והנה כמה מספרים מעניינים: ב-Mafia 2 יותר מ-100 בניינים אליהם תוכלו להיכנס, ובכולם יש מה להרוס, לאכול, לגנוב וכו. כמו כן, יש במשחק 50 מכוניות עם מודלים ריאליסטיים של נהיגה, אשר מבוססות על מכוניות אמיתיות. עוד מספרים? השטח של העיר בה Mafia 2 מתרחש הוא 10 קמ"ר. וכיוון שהעלילה מתרחשת לאורך עשור, בשנות הארבעים והחמישים, יש גם פסקול שמורכב מכ-50 שירים מוכרים יותר ופחות מאותה התקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully