וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט ראשון - Singularity

דניס ויטצ'בסקי שיחק בקלן במשחק הפעולה המסקרן שמשלב קרבות וחידות. יש לו רשמים ראשוניים

חברת Raven Software פועלת בתעשיית המשחקים כבר יותר מעשור וחצי. היא זו שהביאה לנו את Heretic ב-1994, ואת Soldier of Fortune ב-2000. מעבר לכך, החברה פיתחה גם את סדרת Jedi Knight. ומה עושים אחרי משחקים כאלה? נטפלים לרוסים, כמובן.

המשחק הוא Singularity, והרעיון שמאחוריו מעניין. לא נלאה אתכם בפרטים, אבל הרוסים פישלו בשנות ה-50 והתוצאה יכולה להרוס את העולם במאה ה-21. טייס אמריקאי מבצע נחיתת אונס על האי עליו הרוסים פישלו, ומגלה בסיס בו מתרחשים דברים מוזרים. עד מהרה הוא מקבל את גאדג'ט היום האולטימטיבי – מכשיר שיכול לשלוט בזמן של כל הפריטים שהושפעו מהפשלה. מה זה לשלוט בזמן של פריטים? ובכן, אם תראו במשחק ארגז שבור ומפורק, תוכלו להחזיר אותו אחורה בזמן למצב בו הוא חדש ואולי כולל משהו שימושי.

המנגנון הזה עומד בבסיסו של המשחק, ומהווה את נקודת המפתח בפאזלים שלו. בשלב שראיתי, למשל, פוררתי גרם מדרגות כדי לעבור לחדר שאחריו, ואז החזרתי אותו למצב בו הוא נבנה כדי לעלות במדרגות. לאחר מכן, החזרתי חבית מהמתים כדי לפוצץ אותה בפנים של אחד האויבים.

האויבים שלכם, אגב, כוללים מוטנטים שיכולים גם הם לשלוט בזמן, אם כי בצורה מוגבלת, וחיילים שנשלחו לעצור אתכם. וזה רק במאה ה-21. האי עליו אתם נמצאים סובל מסערות זמן, שמחזירות אתכם מדי פעם אחורה בזמן לשנות ה-50, וגם שם תמצאו אויבים ייחודיים.

אחד ממפיקי המשחק הסביר לי את החלטת החברה לפזר ברחבי השלבים כתובות ופוסטרים ברוסית, אך לגרום לכל הדמויות הרוסיות לדבר באנגלית עם מבטא. מסתבר שהם הקליטו את הדיאלוגים גם ברוסית, אבל אז ראו שקריאת הכתוביות התמידית הורסת את החוויה עבור השחקנים שלא מכירים את השפה, והחליטו ללכת על אנגלית מצועצעת.

נכון לעכשיו, נראה כי Singularity, שאמור להגיע לשוק בתחילת 2010 (אקס-בוקס 360, המחשב האיש, פלייסטיישן 3), הוא משחק פעולה מעניין עם דגש על פאזלים שקשורים למניפולציית זמן ואווירה של סרט מדע בידיוני על הרוסים המרושעים והמלחמה הקרה. וכן, ממה שחוויתי – גם כיף לשחק בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully