וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט ראשון – The Old Republic

דניס ויטצ'בסקי צפה בהדגמה של משחק התפקידים המקוון של Bioware. לא הראו הרבה, אבל מה שכן נחשף היה מרשים

אחד המשחקים הפופולריים ב-Gamescom היה, ללא ספק, The Old Republic – משחק התפקידים ההמוני בעולם של מלחמת הכוכבים, אשר מפותח על ידי חברת Bioware. בשעות השיא של התערוכה, התור לאולם בו הוצג המשחק היה של שלוש וחצי שעות. והתמורה? הצצה ראשונה למשחקיות של הכותר, וסיכה לתיק.

אגב, אם "משחק תפקידים המוני בעולם של מלחמת הכוכבים" נשמע לכם מוכר במעומעם, הסיבה לכך היא שכבר יש אחד כזה. קוראים לו Star Wars Galaxies והוא כשלון חרוץ. אבל הפעם, מדובר קודם כל במשחק התפקידים ההמוני הראשון של Bioware – היוצרים של Baldur's Gate, Knights of the Old Republic, Neverwinter Nights ומשחקים רבים אחרים, ורק אחר כך בכותר "מלחמת הכוכבים".

כפי שהוכרז בתערוכת E3 השנה, כל הדיאלוגים במשחק דובבו, וב-Gamescom הודיעו המפתחים כי שפת הדיבוב תהיה לא רק אנגלית, אלא גם צרפתית וגרמנית. בהדגמה של המשחק אפשר היה לראות במה מדובר – לכל דמות שפגשנו היה קול ייחודי משלה, ועבודת הדיבוב שהוצגה לקהל הייתה באמת מצויינת.

תני לי מחסה

ב-Bioware אומרים כי כהם שהסתכלו על משחקי תפקידים המוניים, הם פירקו אותם לארבעה מרכיבים: קרבות, חקר סביבה, התקדמות וסיפור. לטענתם, המשחקים הנוכחיים לא מצליחים להתמודד עם החלק האחרון מספיק טוב, ואילו הם מנסים לעשות את זה כפי שצריך, עם תמיכה מ-LucasArts – זאת כי הם למעשה כותבים חלק מההיסטוריה של יקום מלחמת הכוכבים. המטרה ב-Old Republic היא שהסיפור ינחה אתכם לקבל החלטות, והחלטות תועברנה לפעולות, זאת לדברי בליין כריסטין – אחד המפיקים של המשחק, שהציג אותו בקלן.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שנחשפו בדמו אותו ראינו היא מערכת תפיסת מחסה – הראשונה שמיושמת במשחק תפקידים המוני. בכל פעם בה תטווחו אויב מנשק חם יראה לכם המשחק איפה תוכלו להסתתר כדי לירות בו תוך הגנה על גופכם. בלחיצת כפתור, תוכלו לעבור למחסה שנבחר ולירות ממנו.

לא ראינו מספיק

מעבר לכך, קיבלנו הצצה לכמה מסוגי הדמויות – הסית', צייד הראשים ומבריח הסחורות. בזמן שהראשון משתמש בחרבות אור ובכוחות העל של היקום, לשניים האחרים יש ארסנל של נשק חם ויכולות בתחומים לא מאגיים, מה שלא אמור לגרום להם להרגיש נחותים ממשתמשי "הכוח".

הבעיה היחידה שלי עם ההדגמה הייתה הויזואליות שלה. מעבר למה שכתבתי, כמעט ולא שמענו שום נתון חדש – רק ראינו לראשונה את המשחק בפעולה. וכן, הוא נראה טוב, אבל מה עם קצת פרטים על הגילדות, הסחר, אזורי ה-PVP וכל אותם הדברים שמעשירים עולם של משחק תפקידים המוני? כל אלה קיימים במשחק, מבטיח כריסטין, אבל בחברה טרם מוכנים לחשוף פרטים ספציפיים. וחבל.

  • עוד באותו נושא:
  • star wars

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully