וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבט ראשון - Modern Warfare 2

דניס ויטצ'בסקי זכה להצצה מוקדמת למשחק החדש בסדרת Call of Duty ועכשיו הוא חולק את רשמיו

אחד המשחקים המעניינים ביותר של הסתיו הקרוב הוא Call of Duty: Modern Warfare 2 – הניסיון השני של חברת Infinity Ward להביא את הסדרה הותיקה לשדות קרב מודרניים. המשחק הקודם שובח בזמנו בזכות המערכה המרשימה לשחקן יחיד ומצבי משחק מקוון חכמים ומאתגרים.

בתערוכת Gamescom הציגה Activision Blizzard – מפיצת המשחק, שני דברים. קודם כל, על רצפת התערוכה הוקם דוכן – שאף זכה בתואר הדוכן הטוב ביותר בתערוכה – בו הודגם שלב מהמערכה לשחקן יחיד. שנית, מאחורי דלתות סגורות הציגו מפתחי המשחק את החלק השלישי - שמצטרף למצב יחיד ומצב מקוון – Special Ops.

מבצעים מיוחדים

נתחיל מהחלק החדש הזה. בתפריט הראשי של המשחק תמצאו, כאמור לא רק את מצבי ה-Single Player ו-Multiplayer, אלא גם אפשרות שלישית. מדובר במצב המותאם לשני שחקנים, שמתחברים דרך רשת האינטרנט או משחקים במסך מפוצל, אשר מורכב משלבים קצרים ומאתגרים.

בשלב שהוצג לעיתונאים, השחקנים נכנסים לנעליהם של שני חיילים אמריקאים שאמורים לברוח מהגולאג. הגולאג כאן הוא סדרה של חדרים צפופים עם הרבה מאוד מקומות מסתור, ובכל רגע נתון תוקפים אתכם חיילים רוסיים שמגיעים מכל הכיוונים.

לא ברור עדיין כמה מפות כאלה יש במשחק, אבל מי שהציג את הדמו אמר לנו כי אפשר להבין עד כמה חשוב המצב הזה למפתחים מ-Infinity Ward לפי מקומו בתפריט – הוא שם ממש ליד שני מצבי המשחק העיקריים, ולכן אפשר לצפות גם כאן להרבה תוכן.

לגמרי לבד

ההדגמה של המצב לשחקן היחיד התקיימה, כאמור, בדוכן הפתוח של החברה. לפי הדיווחים של מפעילי הדוכן, היו אנשים שעמדו בתור שעתיים כדי לראות אותה. מדובר בשלב אחד מתחילת המשחק, שמתרחש בקזחסטן ועוסק בזוג חיילים אמריקאים שנשלחים להביא חלק סודי של לווין שנפל בשטח עוין.

וההדגמה עצמה? מרשימה עד מאוד, אחת המעניינות ביותר שראיתי בתערוכה. במשחק הקודם בסדרה אחד הדברים המרשימים ביותר היה היכולת של המפתחים להוביל אתכם בדרך שלהם בלי לתת לכם תחושה שמובילים אתכם. בו בזמן, הם גם ידעו ליצור רגעים דרמטיים מרשימים. כאן ההרגשה הזו עולה שלב – הכאוס המבוקר שהם יוצרים, יחד עם שימוש נבון בנקודת המבט מגוף ראשון גורמים לכם אשכרה לחשוש לחיי הדמות שלכם כשזו מנסה לטפס על צוק בזמן סופה.

כמו כן, אחד מכלי הנשק החדשים שהוצגו כולל חיישן דופק – דרך חדשה להחליף את המיני-מפה הלא ריאליסטית. החיישן מחובר לאחד מכלי הנשק העיקריים שלכם, כשהוא מאפשר לכם לראות כמה אנשים יש מקדימה והם חלק מהצוות שלכם.

Modern Warfare 2.
היה שווה לחכות

נראה ראוי

האם Call of Duty 2 הוא משחק הפעולה המרשים ביותר שראיתי השנה בתערוכה? על השאלה הזו אענה בסיכום האירוע שייכתב בעוד מספר ימים. אבל בינתיים אני יכול להגיד שממה שראיתי, מדובר בהמשך ראוי לאחד המשחקים הטובים ביותר של 2007.

  • עוד באותו נושא:
  • call of duty

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully