וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנות אנדרואידיות - חלק 2

דידי חנוך

25.8.2009 / 12:54

בשבוע שעבר הבאנו מקבץ ראשון של יישומים לאנדרואיד. השבוע מגיע מקבץ שני של תוכנות למערכת ההפעלה הסלולרית

אנו בשבוע השני מתוך שניים של המלצה על יישומים לאנדרואיד, מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל. לפני שנתחיל במקבץ, תחנת ביניים קצרה. בשבוע שעבר סיקרנו את Acast והכרזנו עליה בתור תוכנת הפודקאסטים המומלצת לאנדרואיד. בינתיים השיקה גוגל את Listen, תוכנת פודקאסטים משלה לפלטפורמה. בדקנו אותה, וההמלצה שלנו נותרה בעינה. Listen מוגבלת מאד, והיתרון היחיד שלה הוא חיפוש שטוב יותר ברוב הפעמים, אבל לא מצא כמה פודקאסטים משמעותיים. ועכשיו, לתוכנות השבוע שאת כולן תוכלו להוריד בחינם במכשיר עצמו מיישום Market.

המוזיקלית - imeem mobile

imeem הוא שירות מוזיקה אינטרנטי שאף פעם לא הפיל אותנו באמת מהרגליים. בהשוואה לפנדורה, last.fm, deezer ואחרים, הוא תמיד היה בעייתי. הממשק לא טוב, ותמיד נראה לנו שאנחנו נתקלים בדיוק בשיר ממנו יש רק דוגמית של 30 שניות. אבל המעבר ליישום הנייד עשה לשירות רק טוב. קל לבחור אמנים או שירים אהובים, ולאחר שנבחרו כמה כאלה, השירות ינגן לכם מיקס מוצלח מאד של האמנים שאהבתם ואמנים דומים. הוא קולע באחוזים סבירים, וניתן לדלג מספר פעמים בשעה - זה מה שהם צריכים לעשות כדי להיות חוקיים - על שירים שלא מתאימים. ובכל רגע אפשר לצאת מהפלייליסט ולהתחיל חדש, שבו תוכלו לדלג שוב.

אהבנו במיוחד את היכולת של השירות לנגן שירים ברצף וללא הפסקות גם כשהמכשיר היה על רשת דור 2. הם מצאו איזון נכון מאד בין איכות קובץ למשקל שאפשר הזרמה יציבה כמעט בכל מצב. יש לאנדרואיד גם יישום last.fm, אבל זה של imeem עבד טוב יותר משמעותית לטעמנו.

הטוויטרית - Swift

כשקיבלנו את מכשיר האנדרואיד הראשון שלנו, התקנו עליו את Twidroid, יישום הטוויטר שנחשב כיום לטוב ביותר. סבלנו ממנו. אבל אז נחלץ טוויטר לעזרתנו. שאלנו באתר האם אין יישום טוויטר טוב יותר לאנדרואיד, והמפתח של יישום בשם Swift, שאז עוד לא היה זמין ב-Market, נתן לנו קישור להורדה ידנית. וטוב שכך, כי מדובר ביישום מצוין. Swift מצטיין בממשק נוח, בגישה מהירה לעדכונים ולמרות שאינו משתווה ל-Gravity, יישום הטוויטר הנפלא לסימביאן, הדפדפן המעולה של אנדרואיד מפצה על כך חלקית. כשתקליקו על קישורים בטוויטר, הם ייפתחו במהירות ובנוחות.

כיום, פחות משבועיים מאוחר יותר, Swift כבר נמצאת ב-Market, ושם תוכלו להוריד אותה.

השיתופית - Pixelpipe

פיקסלפייפ היא תוכנה שהזכרנו כבר בעבר, מכיוון שהיא זמינה גם למכשירי סימביאן של נוקיה. התוכנה הקטנטנה משדרגת את יכולות שיתוף המדיה של המכשיר לאין שיעור. היא יכולה לשתף את התמונות והוידאו שלכם עם עשרות אתרים שונים באופן אוטומטי. רק תגדירו לה את אתרי השיתוף החביבים עליכם, ותוכלו לשתף במהרה תמונות בפליקר, וידאו בפייסבוק ועוד ועוד ועוד.

לאחרונה החליטו המפתחים להוסיף יישומים מותאמים לשירותי שיתוף שונים. אלא אם אתם נעולים על רשת אחת, אל תורידו אותם. תורידו את התוכנה המקורית ותוכלו לבחור בעצמכם מה לשתף, איפה ומתי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

האלחוטית - WeFi

שוב צריך לעשות כבוד לתוכנה ישראלית שראויה לו באמת. כפי שצויין בביקורת של הסמסונג גלקסי, היו לנו בעיות עם חיבור לרשתות אלחוטיות. אבל WeFi סייעה לנו מאד. התוכנה בודקת את הרשתות מסביב, ומתחברת תמיד לרשת הטובה ביותר. כך, אם תיכנסו לבית קפה, כל מה שיהיה עליכם לעשות הוא להפעיל אותה. תוך שניות, תהיו מחוברים. היא גם זוכרת רשתות שמורות ומתחברת אליהן אוטומטית. כשתחזרו הביתה או תגיעו לעבודה, הוייפיי שלכם יהיה מחובר אוטומטית.

WeFi מנצחת בזכות מילה אחת: פשטות. תהליך ההתחברות לרשתות אלחוטיות אינו נוראי גם כך בדרך כלל, אבל עם התוכנה הזאת, הוא הופך לבלתי מורגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully