וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט משיקה חיקוי לא מעניין

דידי חנוך

25.8.2009 / 16:07

חברת התוכנה הגדולה בעולם תשיק תוכנה בשם OneAppלסלולריים פשוטים , שדומה מאד לתוכנת Snaptu

השבוע נוכחנו בכוח שיש לחברה גדולה לייצר כותרות מכלום. מיקרוסופט הכריזה אתמול על מוצר בשם OneApp, שאמור לשפר את חוויית השימוש בטלפונים שאינם סמארטפונים, ולתת לספקי תוכן אפיק ישיר יותר אל המכשירים האלה. מדובר בתוכנה ששוקלת 150 קילובייט, וכוללת גישה למסנג'ר, טוויטר, פייסבוק, ולעדכונים מספקי מידע שונים.

החברה מנסה לשווק את הרעיון כתחליף לחנויות היישומים של אפל, נוקיה, בלאקברי, אנדרואיד וכו'. אבל יש בקונספט הזה כמה בעיות. ראשית, ליצרנית הטלפונים הגדולה בעולם יש כבר חנות יישומים למכשירים שאינם סמארטפונים. בחנות Ovi של נוקיה יש יישומים גם לטלפונים "טפשים". מעבר לכך, זאת לא חנות יישומים. זאת בקושי פלטפורמה. זאת לא פלטפורמת וידג'טים מהסוג שחברות כמו קוואלקום מציעות למפעילות על מנת להעשיר את החוויה בטלפונים בסיסיים.

וכמעט את כל מה שהיא עושה - השנה בדרום אפריקה והחל מהשנה הבאה גם בשווקים אחרים, יכול כמעט כל בעל מכשיר סלולרי להשיג באמצעות התקנת תוכנה קיימת. Snaptu היא תוכנה של חברת Moblica הישראלית, וחוץ מהמסנג'ר, היא עושה את כל מה התוכנה של מיקרוסופט אמורה לעשות. אפשר להשתמש דרכה בטוויטר ובפייסבוק, להתעדכן בכותרות ותוצאות ספורט וגם בדברים כמו לו"ז רכבות תחתיות בלונדון.

Snaptu זכתה להצלחה לא רעה עד כה, אבל בטח לא התקרבה לכותרות שמיקרוסופט גרפה עם הכרזת OneApp. אולי כי היא חברה קטנה מאד, ואולי כי היא לא התיימרה לספק תחליף למשהו אחר, מצליח מאד, שלא דומה בשום דבר למה שהיא עושה.

בכל מקרה, אם אתם רוצים לשדרג את החוויה האינטרנטית של הלא-סמארטפון שלכם, אנחנו ממליצים לא לחכות להשקה של וואנאפ בישראל, ופשוט להתקין את סנאפטו מהקישור המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully