וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לסוני יש ספר סלולרי

דידי חנוך

25.8.2009 / 18:14

חברת האלקטרוניקה הכריזה היום על מתחרה ישיר לקינדל של אמזון, עם קישוריות סלולרית ומסך מגע בגודל 7 אינץ'

סוני שחררה היום במסיבת עיתונאים בניו יורק מספר הכרזות בנוגע לספרים האלקטרוניים שלה. גולת הכותרת היא מכשיר חדש בשם Sony Reader Daily Edition, שנועד להתחרות ישירות בקינדל של אמזון. המכשיר ישתמש באינטרנט הסלולרי של חברת AT&T, מה שאומר שככל הנראה ניתן יהיה לשווקו ברחבי העולם וגם בארץ עם קישוריות סלולרית, בהתאם להסכמים עם מפעילות.

הדיילי אדישן הוא קורא הספרים הדיגיטלי הראשון של סוני שכולל קישוריות סלולרית מדור 3. כמו הקינדל של אמזון, גם בסוני החדש ניתן יהיה לרכוש ספרים ישירות מהמכשיר. מבחינת גודל, הדיילי אדישן נמצא בין הקינדל 2 לבין הקינדל DX. יש לו מסך מגע בגודל 7 אינץ' (הקינדל 2 הוא 6 אינץ' וה-DX הוא 9.7 אינץ') וגם מבחינת מחיר הוא נמצא בין שני המוצרים של אמזון. הוא עולה 400 דולרים, בעוד הקינדל הזול יותר עולה 300 והיקר יותר עולה 489. ליינ-אפ הספרים האלקטרוניים החדש של סוני עומד כיום על שלושה, שמחיריהם נעים בין 200 ל-400 דולרים. הדגם החדש יושק בדצמבר השנה.

בנוסף למכשיר החדש, הכריזה סוני על שירות בשיתוף פעולה עם ספריות ציבוריות בארצות הברית. החברה תשיק שירות שייאפשר למצוא את הספריה הקרובה למקום המגורים של בעלי המכשיר, וכאשר אלה ייקחו ספר מהספריה, הם יוכלו להוריד אותו גם לרידר למשך הזמן בו הספר מושאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully