וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטוסקופ משתדרג

דידי חנוך

26.8.2009 / 2:48

רופאים משתמשים כבר שנים באותה הטכנולוגיה כדי לשמוע האם הריאות שלנו בסדר. גאדג'ט היום שלנו מציע שיפור אלחוטי

טרנד הטכנולוגיה הרפואית בגאדג'ט היום ממשיך להתחזק, והפעם עם שיפור דיגיטלי למוצר שפחות או יותר לא השתנה כבר שנים רבות. הסטטוסקופ משמש רופאים כדי לשמוע האם הלב שלנו בסדר, ובסה"כ הוא עושה עבודה טובה. בשנים האחרונות החל מעבר לסטטוסקופים אלקטרוניים, שמספקים הגברה ושיפור השמע.

אבל Littmann Electronic Stethoscope 3200 הוא קפיצת מדרגה. בנוסף לשיפורים שנלקחו היישר מתעשיית האזניות בכל הנוגע לביטול רעשים והגברה, שנמצאים גם בדגמים מקבילים של החברה, המודל הזה כולל גם יכולות הקלטה וקישוריות בלוטות'.

הוא מקליט את רחשי הלב והריאות, ומשגר אותם למחשב קרוב. כך, יכולים רופאים לשמוע את התוצאות, ואף לשגר אותם לרופאים אחרים לשם התייעצות. ניתן אף לשמור את התוצאות בתיק הרפואי של החולה, כדי לערוך השוואות לאורך זמן. החברה גם מוכרת תוכנה שמנתחת את ההקלטה ויכולה לזהות הפרעות בקצב הלב.

לא תופתעו לגלות שלא מדובר במוצר זול. ליטמן 3200 עולה 379 דולרים. בארצות הברית מציעה החברה לרופאים בדיקה בחינם של המוצר ל-14 יום. וכן, אנחנו בהחלט מאמינים שהמחיר ירד כאשר הטכנולוגיה תהפוך לנפוצה יותר. מבחינתנו, מה שחשוב כאן הוא שמדובר במוצר שתיאורטית יכול להציל חיים, כי הוא נותן לרופאי משפחה כלי אפקטיבי יותר לאבחון.

בוחנים ריאות ולב?

ומה אתם אומרים, האם הגיע הזמן לשדרג את הסטטוסקופ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully