וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הילד?

דידי חנוך

27.8.2009 / 3:13

להורים שמודאגים בנוגע לילדיהם, גאדג'ט היום שלנו יספר איפה הם, איפה הם היו, ומה הם עושים

להיות הורים לילדים קטנים פירושו דאגה מתמדת. בכל זמן בו הילדים לא נמצאים בבית, יש סיבה כלשהי לדאגה. אנחנו בדרך כלל מתנגדים למוצרים שמרוויחים מפחד ודאגה, אבל במקרה הזה אנחנו מבינים את הצורך. מעטים הדברים שמפחידים יותר מהבנה שהילד לא נמצא היכן שחשבתם שהוא נמצא.

פתרון אחד הוא לתת לילדים טלפון סלולרי, אבל הורים רבים מעדיפים לא לעשות זאת מסיבות רבות. וטלפון סלולרי הוא דבר שאדם שירצה להזיק לילד ימצא בקלות וייפטר ממנו במהרה.

פתרון אחר הוא גאדג'ט היום שלנו: Amber Alert GPS G2. מדובר במקלט GPS קטנטן עם קישוריות סלולרית. בסמס אחד, יכול הורה לדעת בדיוק היכן נמצא הילד, וגם לקבל מפה של המקומות בהם הוא היה. אם הילד נקלע לצרה, הוא יכול ללחוץ על כפתור ה-SOS, שישלח הודעות SMS ומיילים לעד חמישה אנשים שנקבעו מראש, וימשיך לשלוח את ההודעות עד שההתראה תבוטל.

בנוסף, ניתן להגדיר מראש "איזור בטוח", שברגע שהילד יוצא ממנו נמסרת התראה. התראות ימשיכו להגיע בסמס או מייל עד שיבוטלו על ידי ההורה. אם ההורים רוצים לדעת בדיוק מה קורה עם הילד ברגע נתון, ניתן להתקשר למכשיר. הוא לא יצלצל, והוא ייאפשר להם להקשיב למה שקורה. אנחנו חייבים להודות שהתכונה הזאת נראית לנו טיפה מוגזמת, אבל ברור לנו שיש הורים שירצו אותה. ולצערנו ברור לנו שיש מצבים בהם היא יכולה לסייע.

לא מדובר במוצר זול. הוא עולה 379 דולרים, ומגיע עם אחת משתי חבילות מעקב חודשיות. החבילה הבסיסית עולה 10 דולרים, ולא כוללת את האזור הבטוח, והחבילה היקרה עולה 20 דולרים. שוב, לא מדובר בהוצאה שכל אחד ירצה בה, אבל אנחנו מכירים הורים שלפחות ישקלו לעשות את זה. לפי יחסי הציבור של המוצר, הוא הומצא לאחר שממציאו איבד את ילדו בגן שעשועים במשך 45 דקות. אנחנו לא יודעים האם הסיפור הזה אמיתי, אבל הוא נשמע אמין.

מבינים את הדאגה?

ומה אתם חושבים? תוצר של פרנויה או מוצר שיש לו מקום?

  • עוד באותו נושא:
  • gps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully