וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאדג'טים השבועי

28.8.2009 / 4:12

השבוע היו חמישה מדורי גאדג'ט היום, אבל בסיכום השבועי יש שישה מוצרים. גבירותי ורבותי, מהפך

בשבת היה מהפך

זאת הפעם הראשונה שמה שאמור להיות הגרוע של השבוע מופיע במצעד הגאדג'טים. אנחנו עומדים מאחורי מה שנכתב, אבל אתם חלקתם. הקונספט הסלולרי השקוף זכה ל-79 אחוזי תמיכה מקרב 2530 מצביעים, ול-67 תגובות. הוא גאדג'ט השבוע.

בראשון התקשרנו מהבית

הטלפון הקווי שעובד על מערכת ההפעלה אנדרואיד היה בסדר מבחינתכם. לא יותר, לא פחות. 75 אחוזי תמיכה מקרב 509 מצביעים. פרווה.

בשני הרמנו כדורים

הצעצוע שמאפשר להרים כדורים בכוח המחשבה זכה להצבעה שנראית פושרת, אבל מסתירה מאחורי מחלוקת אמיתית. מי שאהב אותו, אהב אותו באמת. אהבת נפש. מי שלא אהב אותו, חשב שהוא זבל מיותר. 592 גולשים הצביעו, והתומכים ניצחו עם 67 אחוז.

בשלישי איתרנו

שעון הניווט של יום שלישי היה חלופה פשוטה יותר וזולה יותר למוצרים רבים ויקרים. ולכן הוא זכה לאחוזי תמיכה יפים. ואולי העובדה שהוא לא באמת מחדש היא הסיבה שהוא לא זכה למצביעים רבים. 483 מצביעים. 79 אחוזי תמיכה. שוין.

ברביעי הקשבנו ללב שלנו

לטעמנו, הסטטוסקופ האלחוטי הוא גאדג'ט השבוע. הוא חשוב ומגניב כאחד, והוא אפילו מעוצב. ובכל הנוגע לאחוזי תמיכה, הוא גם ניצח. אבל מספר המצביעים שלו היה כאין וכאפס לעומת המנצח. 550 מצביעים, 87 אחוזי תמיכה.

בחמישי שוב איתרנו

מקלט ה-GPS להורים הוא מוצר שיכול היה להיות גם הגרוע של השבוע, כי הוא מלחיץ אותנו. הוא כאן כי חשבנו שהוא בכל זאת חשוב. אתם הייתם חלוקים בדיעותיכם בנוגע אליו, והדיון היה לוהט. בסופו של דבר, הוא זכה ל-66 אחוזי תמיכה מ-599 גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully