וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הטריילרים של Gamescom

29.8.2009 / 14:52

בחרנו עבורכם את חמשת הטריילרים המרשימים ביותר שהוצגו השנה בתערוכת המשחקים הגרמנית Gamescom

הרבה מאוד טריילרים הוצגו השנה בתערוכת Gamescom שהתקיימה לפני שבוע בגרמניה. בחרנו עבורכם את החמישה הטובים ביותר, לדעתנו. אז מי במקום הראשון? בואו לראות

מקום חמישי - Dragon Age: Origins



מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 6 בנובמבר

ז'אנר: תפקידים

הערות: אחד הדברים החשובים ביותר במשחק תפקידים זה סיפור ועולם שישאבו אתכם פנימה ויספקו את האסקפיזם הנדרש. הטריילר החדש של Dragon Age – משחק התפקידים החדש של Bioware, מספק לכם את הסיפור ומראה את העולם, ושניהם נראים מעניינים מאוד.

מקום רביעי - Saboteur



מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 8 בדצמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: מחר יעלו כאן הרשמים שלי מההדגמה של Saboteur בתערוכת המשחקים בקלן, אבל עוד לפני הרשמים ההם ראיתי את הטריילר הראשון של המשחק מספר פעמים כי הוא נראה ממש מרשים. הקדימון השני, שנמצא כאן לפניכם, ממשיך לשלב היטב בין מה שרואים על המסך לבין מוזיקה, וגם מציג כמה אלמנטים של משחקיות. זה מגניב, ומפתח ציפיות לקראת ההשקה של המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מקום שלישי - World of Warcraft: Cataclysm



מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: מתישהו ב-2010

ז'אנר: תפקידים המוני

הערות: אם הייתי שחקן World of Warcraft, בטח הייתי מתלהב יותר מהטריילר הזה. אחרי הכל, הוא מראה לנו בפעם הראשונה את החידושים שיגיעו לעולם המשחק יחד עם חבילת ההרחבה השלישית שלו. אבל גם אם אתם לא חובבי WoW, שווה לראות את הטריילר בזכות העושר שהוא מציג, הן מבחינה ויזואלית והן בכל הקשור לעלילה.

מקום שני - Ratchet & Clank Future: A Crack in Time



מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: 27 באוקטובר

ז'אנר: פעולה

הערות: המשחק הראשון של ראצ'ט וקלאנק שהגיע לפלייסטיישן 3 היה אחד הראשונים שהדגימו את יכולות "הדור הבא" של הקונסולה, אשר הייתה אז בתחילת דרכה. הקדימון החדש של A Crack in Time נותן תקווה כי כותר ההמשך לא יזנח את החדשנות ההיא. העולמות החדשים שבנו בחברת Insomniac נראים יפהפיים, והמשחקיות שמוצגת בטריילר נראית כיפית עד מאוד.

מקום ראשון - Halo 3: ODST


מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 22 בספטמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: סדרת משחק Halo היא לא רק אחת מסדרות המשחקים הפופולריות ביותר עבור קונסולת האקס-בוקס 360 של מיקרוסופט, אלא גם סדרה שתמיד התהדרה בטריילרים מרהיבים. הטריילר החדש של ODST – הכותר החדש בסדרה, לא יוצא דופן בתחום הזה. הוא יפהפה, מרשים ולא דורש מכם היכרות עם עולם המשחק. ככה צריך לעשות טריילר למשחק פעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully