וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנות אנדרואידיות - חלק 3

דידי חנוך

1.9.2009 / 14:49

מקבץ שלישי של יישומים למערכת ההפעלה הסלולרית כולל סינכרון, משחק, ניהול קבצים ומציאות מתוגברת

התכוונו לסיים את סקירת התוכנות למערכת ההפעלה הסלולרית בשני חלקים, אבל יש יותר מדי יישומים טובים. אז הנה המקבץ השלישי. אנחנו חושבים שנסתפק בזה. בינתיים. כמו בפרקים הקודמים, גם הפעם כל היישומים הם חינמיים למהדרין, וזמינים בשוק היישומים של אנדרואיד.

המסנכרת: SugarSync

כתבנו כבר על שוגרסינק, שירות סינכרון הקבצים בין מחשבים שמספק 2 גיגה בחינם ועדיין נחשב בעינינו לטוב מסוגו. היישום הסלולרי עובד נהדר. אחרי שהורדתם את התוכנה למחשבכם והגדרתם ספריות לסנכרן, תוכלו לגשת אליהן בקלות מכל מקום ולשלוח אותן במייל או להוריד אותן ישירות לסלולרי. זה נוח, ועובד טוב בהרבה מאשר הממשק לדפדפן הנייד. אם אתם צריכים לגשת למידע שלכם בדרכים, זאת דרך נהדרת לעשות זאת.

המתוגברת - Layar

אחת הסיבות המרכזיות לכך שחזרנו לאנדרואיד השבוע היא הסיבה שלפני מספר ימים הופיעה לבסוף התוכנה הזאת גם בשוק היישומים בישראל. סביר להניח ששמעתם כבר את צירוף המילים הבא: Augmented Reality, או "מציאות מתוגברת". אם לא, תתחילו להתרגל אליהן, כי זה ההייפ הבא. מה שהתחיל עם יישום Google Earth לניידים זוכה לתגבור כאן: היכולת לראות את המציאות עם שכבות של נתונים מהרשת. לייאר משתמשת במצלמה וב-GPS של המכשיר על מנת להציג לכם את העולם האמיתי, ועליו מידע כגון מאמרים מויקיפדיה, אנשים שאתם מכירים מטוויטר או משירות המיקום BrightKite, תמונות מפליקר, מידע ארכיטקטוני, מסעדות מומלצות וחיפוש מקומי בגוגל. ואלה רק שכבות המידע שנוספו בחודשים מאז היישום הזה הופיע. אם היה בו יותר מידע ישראלי, הוא היה שווה "תוכנת השבוע" לבדו. והוא עדיין שווה מבט בתור אחד הדברים המסקרנים ביותר שתוכלו למצוא בנייד שלכם.

הזומה - Bonsai Blast

אנחנו רוצים להתנצל בפני אלה מכם שרוצים להשתמש במכשיר האנדרואיד שלו למטרות עסקים ויתקינו את Bonsai Blast. מדובר בגרסה של אחד המשחקים הממכרים ביותר בכל הזמנים: Zuma. וכמו המשחק המקורי, גם כאן תמצאו את הזויות הטובות ביותר ליצירת שורות של כדורים בצבע זהה. וכמו המשחק המקורי, גם כאן אתם עלולים לאבד שבועיים מחייכם בלי לשים לב. שלא תגידו שלא הזהרנו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

המנהלתית - Astro

מעטת מערכות ההפעלה שלא ניתן לשפר את מנהל הקבצים שלהן על ידי החלפתו בתוכנה חיצונית. וזה המצב גם כאן. Astro תאפשר לכם גישה לכל הקבצים במכשיר שלכם, כולל אפשרויות חיפוש, העתקה, פתיחה, העברה, שינוי שם וכל דבר אחר שתרצו לעשות. הממשק שלה נוח ואסטתי, והיא בהחלט ראויה להיכנס לקטגוריה של תוכנות שפשוט עובדות.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully