וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסגרת תמונה טלויזיונית

דידי חנוך

1.9.2009 / 2:04

מזמן לא היתה לנו מסגרת תמונה דיגיטלית במדור גאדג'ט היום. BlueDot הצליחה להיכנס כי יש לה ממיר דיגיטלי

לפני חודש בדיוק החל בישראל עידן השידור הדיגיטלי. בסכום של כמה מאות שקלים, תוכלו להחליף את הכבלים והלוויין בחמישה ערוצים עליהם לא תאלצו לשלם דמי מנוי. בסכום צנוע יותר, תוכלו להפוך את המחשב שלכם לטלויזיה עם אותם חמישה ערוצים.

אבל אנחנו רוצים יותר. אנחנו רוצים גאדג'טים. וכרגע, אנחנו רוצים שמישהו ייתן לנו גרסה מקומית של BlueDot BTV-1000. זאת מסגרת תמונה דיגיטלית בגודל 10 אינץ' שעושה את כל הדברים הרגילים שמסגרות דיגיטליות עושות כיום: היא מנגנת וידאו ותמונות מכרטיס זיכרון. ואם תחברו אליה נגן - נאמר, DVD או נגן מדיה נייד - תוכלו לנגן על המסך שלה את הוידאו.

אבל מה שעניין אותנו באמת הוא הכללת ממיר 1SEG במסגרת. 1SEG היא הגרסה היפנית ל-DVB-T, השידור הדיגיטלי שיש בישראל. עכשיו, אנחנו מבקשים שתפליגו איתנו על כנפי הדמיון: דמיינו לעצמכם שלצד המחשב, יש לכם מסך קומפקטי בגודל 10 אינץ' שמשדר את המשחק, או את החדשות, או כל שידור אחר שמופיע בערוצים הכלולים בחבילה הדיגיטלית הישראלית. במקרים רבים - נגיד, כשאתם צריכים גם לעבוד - זה יהיה הרבה יותר נוח מאשר לצפות במחשב עצמו. ומסגרת תמונה דיגיטלית עם ממיר פירושה שאתם באמת יכולים לצפות בטלויזיה בכל מקום בו תוכלו להתארגן על מקור חשמל. היא שוקלת רק 1.1 קילו, כך שלא אמורה להיות בעיה לקחת אותה ממקום למקום.

כל מה שאנחנו צריכים הוא שיצרן כלשהו יביא לנו את המוצר הזה בדיוק, אבל עם ממיר שתואם לטכנולוגיה בארץ. למעשה, נשמח אם יותר מיצרן אחד יעשה את זה, כדי שהמחיר ירד קצת. ה-BTV-1000 תימכר ביפן בסוף החודש תמורת כ-270 דולרים, וזה קצת יקר מדי לטעמנו.

מוכנים לצפות?

ומה אתם אומרים? יש מקום למסך נייד שקולט את השידורים הדיגיטליים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully